Pucca: Race for Kisses (2010)

Nintendo Wii
Puzzle / Platform

Ontwikkeld door BigBen
Uitgegeven door Bigben

Pucca heeft een grote droom, en dat is om haar geliefde Garu, de kleine ninja, een kusje te geven. Er is alleen één probleem: Garu heeft daar helemaal geen zin in. Maar Pucca is even verliefd als koppig, en ze is vastbesloten Garu met kusjes te overladen. Pucca’s Kusjesspel is een interactieve tekenfilm waar je, door het spel met de Wii Remote op pauze te zetten wanneer Pucca een obstakel tegenkomt of in gevaar is, haar kan helpen het gevaar te ontwijken en op weg te helpen naar haar geliefde Garu. Aan het eind van elk level zal Garu nog één keer alles op alles zetten om zich te verstoppen en zo te ontsnappen aan Pucca’s kusjes.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.