Sam & Max Episode 305: The City that Dares not Sleep (2010)

Alternatieve titel: Sam & Max Season 3, Episode 5: The City that Dares not Sleep

Macintosh / PC / PlayStation 3 / Apple iOS

Ontwikkeld door Telltale
Uitgegeven door Telltale

De vijfde en laatste episode uit het derde Sam & Max-seizoen. Het magische speelgoed uit de 'Devil's Toybox' heeft er voor gezorgd dat Max in een reusachtig is monster verandert. Terwijl deze zich een allesvernietigende weg door de stad baant probeert Sam een oplossing te vinden om zijn vriendje Max weer terug normaal te krijgen.

waarom een 0,5. is het spel zo slecht, a.u.b. reactie

avatar van Shangri-la
Ik zal er maar geen waarde aan hechten gezien deze persoon wel een heel discutabel stemgedrag heeft, bovendien is deze game volgens mij nog niet eens uit.

oké, bedankt

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Waardige afsluiter van het beste Sam & Max seizoen. Naar mijn idee was, na de vorige episode, de grote verrassing er al af. Maar het einde van deze aflevering maakt veel goed.