Mario Slam Basketball (2006)

Alternatieve titel: Mario Hoops 3 on 3

Nintendo DS / Nintendo Wii U
Sports

Ontwikkeld door Square Enix

Hoe Mario die dikke pens van hem weet te behouden, het is een raadsel, want de rode loodgieter blijkt een topsporter te zijn in verschillende disciplines. Tennis, golf, voetbal en nu dus basketball. Zoals in de andere Mario-sportgames is ook Mario Slam Basketball geen realistische simulatie van de sport, maar een leuke, vooral op de lol gerichte game.

avatar van kArIzMa_TuRk
Basketbal? klinkt leuk! ook hier ben ik erg benieuwd naar! Vooral omdat ik een basketbal (en Mario) fan ben!

avatar van JohnWilliams
Ook weer een super Mario-game! Mario-games met een sport zoals Mario Power Tennis enz. zijn eigenlijk allemaal perfect!

Super game, mario en sportspellen gaan goed samen 4.5*

avatar van JohnWilliams
jonkman schreef:
Super game, mario en sportspellen gaan goed samen 4.5*

Vind ik ook, en dit is er een goed voorbeeld van.

avatar van @hotmail.com
Prima game, maar na een tijdje verveelt ie wel.
Niet echt veel afwisseling, maar toch uitstekende animaties.

avatar van Car-freak
leuke game, beetje cups uit te spelen enz. het is wel grappig alleen het eind waar ik niks over zeg is nogal mario achtig......

ja ik heb dit spel gespeeld en vind dit het beste spel van mijn ds games samen met gta chinatown wars.
ik ben er mee eens dat er weinig afwisseling is maar het blijft gewoon leuk om met mario te sporten.als je het uitijndelijk dan toch beu wordt,laat het even liggen en speel er later nog eens op.

avatar van wolly
niet alleen sporten met mario is leuk, kijk maar naar galaxy 1&2, new super mario bros, en super mario 64