Football Manager 2011 (2010)

Macintosh / PC
Sports

Ontwikkeld door Sports Interactive
Uitgegeven door Sega

Neem de leiding over jouw favoriete voetbalclub en leid deze naar de top. Ten opzichte van het vorige deel zijn de trainingen aangepast waardoor je nu specifieker en naar een wedstrijd toe kunt trainen. Ook het onderhandelingssysteem is vernieuwd: je gaat nu echt in gesprek met spelers en er zijn meerdere soorten spelerhandelaren. Daarnaast kan de reputatie van een competitie nu ook in zijn geheel stijgen als clubs goed presteren. Zodoende wordt het aantrekkelijker voor spelers om ook naar de iets mindere goden in die competitie te vertrekken.

. nice!

avatar van Motdattan
Very nice!

avatar van KKOPPI
alweer dezelfde hoes??

Football Manager heb ik nou nooit wat mee, een mooie hoes is ook belangrijk maar ze presteren het steeds om met de lelijkste hoes van elk jaar te komen

Ik hou het maar op FIFA of PES!

avatar van Quaest
Kan niet w8en!:D

22 oktober komt de demo.

Sports Interactive heeft weer maar eens Football Manager naar een hoger niveau gestuurd!

Kos
Jammer dat ik nauwelijks tijd heb. Ligt hier al te wachten.

Idem.. Daarnet wel al even begonnen met een nieuw spel en de lay-out ziet er in ieder geval prima uit.
edit: WOW! Die set-piece-creator is echt ontzettend handig.

Kos
Ik word wel al meteen moe van al die kutmakelaartjes die spelers aanbieden, dat moet ik even gaan filteren denk ik...

Het is me ondertussen wel duidelijk dat dit de beste FM is tot nu toe (beter dan 2008 zelfs). Alles is net iets handiger en beter uitgewerkt. Handige features zijn toegevoegd (de gesprekken met bestuur, spelers..) en je kan je ploeg echt prachtig voetbal laten spelen.
Benieuwd of ze deze versie volgend jaar kunnen evenaren, laat staan overtreffen.

avatar van Yakolev
Football Manager is zoals al zijn voorgangers weer behoorlijk pittig. Een nieuwe speler krijgt een overdosis aan informatie voordat hij goed kan beginnen met het spel. De graphics zijn wat minder dan dat van FIFA Manager maar bij een spel als deze is het bijna verwaarloosbaar.

Alles ziet er heel netjes uit, Data is er in overvloed en het is toch 1 van de betere spellen die ik bezit. Soms verveelt het een beetje en op andere momenten kan je je er ook geweldig op frustreren. Toch is het fijn om zo'n managerspel te spelen en geef ik het 4 Sterren.

avatar van Futures
FlyLo schreef:

De gameplay kan nog altijd velen malen beter. Ik erger me groen en geel aan het feit dat wanneer je een speler hebt die één wedstrijd uitblinkt, dat gelijk de wat betere clubs interesse tonen. Vervolgens word de speler ontevreden en wil hij weg... wtf? Ik heb het spel even gepeeld, maar de lol is hierdoor wel snel verdwenen. Te onrealistisch.

Futures schreef:

Letterlijk nog nooit last van gehad. Tenminste nooit in de mate die jij beschrijft.

%%%%%%
Heb ik ook geen last van.

Waar ik me wel aan erger is dat ze snel ontevreden zijn over de training belasting.

Hier heet Merab Jordania , Merab Zhordania.