Zumba Fitness (2010)

Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Pipeworks
Uitgegeven door Majesco

Zumba Fitness is een combinatie van een dansgame en een fitnessgame, waarin je negen verschillende dansstijlen kunt aanleren om jezelf fit te krijgen. Het gaat om de dansen Reggaeton, Merengue, Salsa, Cumbia, Hip-Hop, Mambo, Rumba, Flamenco en Calypso. Er zitten dertig verschillende muzieknummers in de game. Bij het dansen op deze nummers word je begeleid door een fitnessinstructeur op het scherm, die laat zien hoe de danspassen uitgevoerd moeten worden.

avatar van Princess Piranha
Werkt dit net zo goed als in de sportschool? (Want dan is het goedkoper voor mij om dit te kopen dan een sportkaart)

RomeX
Princess Piranha schreef:

Als je het correct gebruikt is het vast wel effectief.
Maar een dieet volgen is veel effectiever.

avatar van Princess Piranha
Nee ik wil gewoon sporten om fit te worden en spiermassa aan te maken. (Volg al een dieet, maar om aan te komen.) Sporten is niet alleen om af te vallen, ook gewoon voor je conditie enzo

RomeX
Princess Piranha schreef:

Wil je aankomen? drink veel volle melk zou ik zeggen. (met cornflakes of choco pops )
Te veel eiwit wordt als vet opgeslagen in je lichaam.
Deed ik ook een jaar geleden en voor ik het wist woog ik 106 kg ....
Nu weeg ik weer normaal. (90 kg, maar ik ben dan ook best breed dus ik mag niet minder wegen)
Als ik jou was zou ik gewoon naar de sportschool gaan met een vast schema.

Good luck.

avatar van AmazingPP
We zijn nu een paar weken bezig, een vriendin en ik, en ik moet zeggen: het is lood en loodzwaar!! We doen iedere week een uur. We hebben eerst alle basispassen geleerd en nu doen we 3 x een 20- minuten workout! Nou, je kunt me uitwringen!! Het is erg leuk vorm gegeven en de uitdagingen zijn enorm. Jammer alleen dat er zo weinig online gespeeld word. Voor de rest: top workout!! 4 *

Pastichio Rocker

avatar van AmazingPP