Max en het Gele Sokjes Spook (1997)

3,16

Educational

Ontwikkeld door Denda
Uitgegeven door Tivola

Het kasteelspook Willy zit opgesloten en Max moet hem bevrijden. Hiervoor moet Max naar het enge spookslot. Gelukkig zijn er schilderijen van vriendelijke voorouders die hem helpen. In het spookslot ontmoet hij allerlei spoken en plaaggeesten en maakt hij kennis met Gravin Gruselda. Max ontdekt zelfs dat sommige spoken dol zijn op kleine gele sokjes...

10 BERICHTEN1 MENING
geplaatst: 7 augustus 2010, 23:09 uur [permalink]
Een jeugdsentiment-game die ik nooit zal vergeten. 1 van de 1e games die ik als 5 jarig jochie speelde en heb de game ongeveer 6x uitgespeeld. Fantastisch om al die sokjes te vinden. Was af en toe nog vrij moeilijk trouwens. Ook die heks die in het spel zat. 😅 Was er vroeger bang van geworden zo eng vond ik het. Ik geef het een 3,5* maar dat is voor jeugdsentiment.

Hoera! 1 geel sokje! 😅

geplaatst: 20 november 2010, 12:17 uur [permalink]
Ik had een ander max-spel. Met een geheime formule. Die was wel awesome.

avatar van jirachi04
geplaatst: 13 mei 2011, 23:06 uur [permalink]
Een game om nooit meer te vergeten . Ik heb 'm vaak gespeeld op mijn oude Windows94 PC. 😋
Goede tijden 👍

avatar van maxo922

geplaatst: 20 juni 2011, 15:01 uur [permalink]
Nooit uitgespeelt, maar wel altijd geweldig gevonden. Voor kinderen erg educatief, spannend en vooral leuk. Wat me nu nog verbaasde is hoe sfeervol dit spel eigenlijk is.

avatar van jirachi04
geplaatst: 20 juni 2011, 17:19 uur [permalink]
Ik vond het leukste om muziek te maken met de zingende spoken. 😛

geplaatst: 21 juni 2011, 08:10 uur [permalink]
Damn, wat zou ik deze game graag nog een keer willen spelen... Helaas heb ik de disc niet meer boehoee..

avatar van jerom1234

geplaatst: 26 november 2011, 15:38 uur [permalink]
Dit spel lijkt me erg vaag...

geplaatst: 22 januari 2012, 13:26 uur [permalink]
Super leuke spel al 10 jaar niet meer gespeeld. Jammer dat ik het nergens meer kan kopen ik zou er wel tussen de €10 en €15 voor willen geven. Maar helaas ik kan het spel nergens meer vinden. Ik vind dit echt zo jammer. Ik zoek dit spel al zo lang.

avatar van Awake78

geplaatst: 26 januari 2012, 05:41 uur [permalink]
Verdient in ieder geval de prijs voor meest originele titel...

geplaatst: 19 februari 2012, 22:27 uur [permalink]
tinkwin schreef:

Me too man, is ook nergens de downloaden helaas of filmpjes van te zien... Kan me ook nog maar vaag herinneren hoe dit spel ging.