Deadliest Warrior: The Game (2010)

Xbox 360
Fighting

Ontwikkeld door Pipeworks
Uitgegeven door Microsoft

In Deadliest Warrior stapt de speler in de rol van een van de grootste vechters uit de geschiedenis naar keuze. Kies een bijpassend wapen en neem het op tegen andere grote vechtersbazen die ooit geleefd hebben. Speel in vijf verschillende spelmodis, pas de vechters aan naar jouw smaak en beleef gevechten in diverse interactieve omgevingen.

avatar van Feyenoord100jaar
Niemand gespeeld/gekocht?

Dr. Salvador
De serie was in iedergeval wel vet, komt dat ooit nog eens op tv?

gamelord
Best wel een toffe game..met veel bruut geweld, de ledematen vliegen meer dan genoeg in het rond en de kills zijn soms echt lekker meedogenloos..vooral de executie-moves.
In het begin heb je zoiets van, goh deze game is wel makkelijk. maar dan val je al gauw met de neus in de boter. vanaf dat de mode challenge (survival, slice, target) vrijkomt, zijn sommige modes hierin zeer frustrerend..maar dat is een kwestie van groeien in de game.

alleen zuur dat er nooit iemand online is ...een beetje een vette grove slasher met alle warrior helden van weleer en er is niemand te vinden..en mensen maar zeggen dat ze die vette blood & gore te gek vinden.

Voor mij een geslaagde game..vooral de settings, moves en combo's zijn prachtig.
Al met al een leuke game via marketplace..4,0*!!