Last Window: The Secret of Cape West (2010)

Alternatieve titel: Last Window: Mayonaka no Yakusoku

Nintendo DS

Ontwikkeld door CiNG

Last Window: The Secret of Cape West is het vervolg op Hotel Dusk: Room 215. Wederom kruipt de speler in de huid van Kyle Hyde. Het is 1980, een jaar na de gebeurtenissen van Hotel Dusk: Room 215, als Kyle zich op een mysterie stort dat gerelateerd is aan de moord op zijn vader. Kyle moet door onderzoek doen door mensen te ondervragen en puzzels op te lossen. Bij deze ondervragingen heeft Kyle meerdere keuzes, waardoor het verhaal anders kan verlopen. Afhankelijk van de beslissingen die je neemt, verandert de verhaallijn en bereik je een ander einde.

avatar van LimeLou
Lijkt me wel een apart spelletje

avatar van drezic
Moet deze natuurlijk nog wel spelen, met Hotel Dusk als één van mijn favorieten. Er is nog niemand die er iets over kan zeggen?

avatar van LimeLou
Er zijn niet veel mensen actief hier, nee

drezic schreef:
Vandaag deze aangeschaft, ongeveer een jaar geleden de voorganger uitgespeeld. Lees dat dit veel van hetzelfde is, zelfde art-style, gelijkaardige setting, weinig puzzels. Al bij al zou het minder zijn dan Hotel Dusk maar nog steeds de moeite voor fans.