Worms 2 (1998)

Strategy

Ontwikkeld door Team17
Uitgegeven door MicroProse

Maak een team van 2 tot 6 wormen en probeer daarmee het team van je tegenstander te verslaan. Je hebt de keuze uit vele verschillende, vernietigende wapens, zoals de heilige handgranaat en de bananenbom.

riczz
UndahCovah schreef:
Er is wel een online modus maar het kan zijn dat ze die uit de lucht hebben gehaald. CS 1.5 kan ook niet meer online worden gespeeld. Worms 2 is al een heel oud spel en hij heeft al vele opvolgers. Het zou dus kunnen dat hij online niet meer te spelen is

hij is online nog steeds te spelen hoor!

avatar van PebeVai
Wormen die tegen elkaar strijden op een platform met allemaal gekke wapens als vliegende schapen, holybomb, super banana bomb, e.z.v

Ik en vrienden gingen altijd tegen elkaar wat leide tot een avondje lachen gieren en brullen..(:

Vermakelijk game maar niet voor in je 1tje..
Zie het aan als een party game..n___n

Een Dikke 4!!

Frustrerend staaltje van gezonde spanning. Altijd tijdens LAN, afwachtend of die raket door de wind zou worden meegenomen.

avatar van ps3me
afgelopen week kunnen kopen bij onze lokale 1€ winkel hier in Driebergen. die verkoopt voornamelijk kleding, maar ook boeken (waar ik eigenlijk voor kwam) en nu zag ik ook een paar spelletjes staan waaronder deze.

avatar van Marcellussss
Verlaagt van 4 naar 2,5?

Worms 2 is geniaal man! Veel grappiger kan je niet met mensen samen gamen. Nog best spannend ook.

avatar van Marcellussss
Manny Calavera schreef:

Precies. Enorme verbetering ook na het wat slappe eerste deel. Hoewel ik tegenwoordig voornamelijk World Party speel.

avatar van Dark Lord Andrew
Helemaal dood gespeeld aan dit spel
Ode aan de wormen