Governor of Poker (2008)

Macintosh / Mobile / PC
Card

Ontwikkeld door Youda
Uitgegeven door Youda en Big Fish

Het spel speelt zich af ten tijde van de cowboys in de stad San Saba, de hoofdstad van de wereld. Hier heb je de mogelijkheid om met andere spelers een spelletje Texas Hold’em te spelen. Spelers kunnen communiceren met andere deelnemers terwijl ze de stad verkennen. Je kunt ze vragen stellen en tips krijgen over het spelen van Texas Hold’em. Ook kunnen spelers elkaar geld lenen voor de buy-ins van de verschillende toernooien. Door toernooien te winnen kun je geld verdienen waarmee je je eigen grond kunt kopen en uiteindelijk zelfs de baas van San Saba kunt worden.