Napoleon: Total War - The Peninsular Campaign (2010)

Strategy

Ontwikkeld door Creative Assembly
Uitgegeven door Sega

The Peninsular Campaign is een verhaalgedreven spin-off van de Total War-serie. In deze uitbreiding zitten onder andere nieuwe maps, facties en eenheden. De strijd speelt zich deze keer af in Portugal en Spanje, die laatste maakt ook de nieuwe factie op. Je krijgt de mogelijkheid om als Napoleon te spelen, maar ook als één van zijn tegenstanders. Qua setting kun je aan de slag op het Iberisch schiereiland. Naast de turn-based modus op de wereldmap zijn er daarnaast ook strategische gevechten uit te voeren op zee en op het land.

avatar van bvonk
Wel leuk maar kun je deze DLC wel zien als een spel? Het is eigenlijk alleen maar een stukje meer map met wat andere units.