Enclave: Shadows of Twilight (2010)

Nintendo Wii

Ontwikkeld door TopWare
Uitgegeven door Bigben en Zuxxez

Enclave speelt zich af in het rijk Celenheim, dat bedreigd wordt door duistere krachten. Je kan ervoor kiezen om dit rijk te verdedigen, of je kan jezelf aansluiten bij de duistere Outlanders en proberen de verwoesting van Celenheim te veroorzaken. Het spel bevat, naast gevechten met diverse monsters en eindbazen, ook enkele puzzels welke je moet doorlopen.

284
Yes ik heb al heel lang gewacht opeen vervolg van het eerste deel, en het lijkt mij dat de controls op de wii perfect zijn voor deze game

avatar van Mega Man
Als je hem in bezit hebt hoor ik wel of het een aanrader is. Ik hou namelijk wel van Hack & Slah games in een middeleeuws-achtig wereldje. De laatste game waar ik echt schik mee gehad heb was Gauntlet: Dark Legacy op de Gamecube.

284
Op de Xbox was dit een top game !