The Shoot (2010)

PlayStation 3

Ontwikkeld door Cohort
Uitgegeven door Sony

The Shoot is een on-rail shooter waarin je het vuur opent op vijanden die uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen. Baan jezelf een weg door vijf verschillende filmsets, zoals een door robots geïnfecteerde stad of het wilde westen, en schiet op alles wat beweegt. Maak indruk op de regisseur en de recensenten om zo meer rollen te krijgen en word de grootste actieheld uit de filmgeschiedenis.

avatar van Duke Nukem
The Shoot is een leuk spel om je move controller nog eens boven te halen. Je kunt tijdens het spelen steeds pauzeren om je controller opnieuw te calibreren, wat af en toe wel eens nodig is. Je kunt ook met z'n tweetjes op dezelfde console spelen, erg leuk! Er zijn vier verschillende omgevingen waarin je dit arcade-achtige shooterspel kunt spelen, dus variatie genoeg. Het is wel vervelend dat je een bepaalde high score moet halen om de volgende omgeving vrij te spelen.