Patapon 3 (2011)

PlayStation Portable
Music / Strategy

Ontwikkeld door Sony en Pyramid

Diep in de duistere kerkers zoekt de Patapon-stam naar gekidnapte kameraden. Verken levels en neem het op tegen reusachtige monsters tijdens de reddingsmissie van de Patapon. Het spel telt meer dan honderd missies verspreid over een wereldkaart vol kerkers, labyrinten, moerassen en vulkanen. Werk samen in een team om je missiedoelen te halen en versla meer dan dertig eindbaasmonsters door de vaardigheden en wapens van 21 verschillende soorten Patapon te combineren. Daarnaast bevat het spel diverse multiplayer modi, waaronder: Missile Mission, de Obstacle Race Mission en de Tower Defence Mission.

avatar van Marcellussss
Klinkt weer goed.

avatar van Starmaster501
Ohja, dit bestaat ook nog

Zien wel wat het word.

had ik maar psp.

Ik vermoed dat dit spel een flop is geworden. Niet alleen krijgt het een relatief lage score en beoordelingen, maar het was ook rap voor een kleine prijs in de winkels te vinden. Vermoedelijk te veel van het ritme-RTS genre, een beetje uitgemelkt.

kiriyama
Ik denk meer dat het aan de verkoop van de PSP zelf ligt. Toen dit spel uitkwam kon je die dingen aan de straatstenen niet meer kwijtraken. Reviews die ik heb gelezen waren gewoon positief.

kan ook zijn, ik vraag me dan ook af waarom er de laatste tijd toch nog af en toe een spel gepubliceerd wordt voor PSP. En dan nog de moeilijkere Japan vertalingen zoals Shin megami en laatst trails in the sky.