Need for Speed: Hot Pursuit (2010)

Alternatieve titel: Need for Speed: Hot Pursuit - Remastered

Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Criterion

De politie zit de racers op de hielen in Hot Pursuit. Speel als illegale racer en ontvlucht de politie, of speel als diender en grijp de racers bij de lurven. Hot Pursuit bevat meer dan honderd mijl aan asfalt en vele exotische auto’s om het asfalt te mee berijden, waaronder de Lamborghini Reventón en de Bugatti Veyron. In het spel kan je onder meer deelnemen aan een kat-en-muis spel tussen de politie en de racers. Beide teams hebben de mogelijkheid diverse 'power-ups' in te zetten zoals het opzetten van wegblokkades. Via de autolog, een systeem dat alle statistieken bijhoudt, kan je andere spelers uitdagen. Met deze gegevens kan de autolog spelers aan elkaar koppelen om zo spannend mogelijk races samen te stellen.

Heel toevallig nieuw voor € 12,00 aangetroffen in de graaibak bij de Mediamarkt .
De game ziet er grafisch gelikt uit en het race als vanouds lekker .
Geen poes pas ..., gewoon lekker racen .
De controlls kan je naar gemak instellen

Heb niet gelijk met de release aangeschaft om het ontbreken van de offline Splitscreen .
Lekker gezellig op de bank racen met iedereen net als de op PS2 versie ( Helemaal grijs gespeeld door ons ) kan helaas in deze NFS niet . Een echte misser ... . , vind ik .

Een aanrader voor de liefhebbers , mixje tussen ( Grafisch-) NFS en ( Crash-) Burnout games
Voor die prijsje kon ik het niet laten , geen spijt van gehad .

avatar van Evil Eye
Ben aan een inhaalslag bezig wat betreft NFS, heb er al een paar gehaald en gespeeld en de meeste bevallen wel, leuke spelletjes, dit is tot nu toe mijn favoriet. Spelen als de politie is gewoon gaaf, tot nu toe voornamelijk missies voor de politie gedaan.

Vraagje: zijn er ook NFS games die zich afspelen in Europa bijvoorbeeld? tot nu toe altijd amerika of fictieve landen gebasseerd op amerika.

Kijk wel uit naar Rivals, ziet er wel weer gaaf uit.

avatar van paulisdik
Evil Eye schreef:

Volgens mij niet.

Is er al iemand met de remaster bezig?
En vertel even of het de moeite waard is want ik heb hem nog nooit gespeeld.

Ouwe meuk.

En strontvervelend hele tijd die wouten in je nek.

Dan zou ik toch gaan voor Gear.Club Unlimited.

Hey Confusie!
Oke ja ik zal het zien want ik heb het spel voor 20 euro kunnen kopen voor op de Switch!.
Daar kan ik me toch geen buil aan vallen..

Misschien een shagbuil.

Nou... ik heb een aantal uren die remaster gespeeld en steeds met een glimlach op mijn gezicht hoor.
Een aangename verassing! en de eerste Need for Speed voor op de switch.
Het is een zeer competitief spel om te strijden tegen je vrienden en het ziet er goed uit 30 fps, maar steady as a rock hier ga ik nog veel plezier aan beleven .

avatar van Duke Nukem
awasiku schreef:
De game ziet er grafisch gelikt uit en het race als vanouds lekker .
Geen poes pas ..., gewoon lekker racen
Inderdaad lekker racen zoals vanouds, net als in NFS: Hot Pursuit II. Gewoon je auto en je baan kiezen, en rijden maar. Je kunt zowel als racer of als politie agent spelen. De besturing is gewoon perfect. Je kunt zelfs als agent een auto meteen doen stoppen door hem een tikje aan de zijkant achteraan te geven, net als in het echt dus. Het enige minpunt is het ontbreken van een split screen multiplayer optie. Geen idee waarom dat bij PS3 racers vaak niet werd beschikbaar gesteld. Het enige racespel met die optie dat ik voor de PS3 heb, is Dirt3. Een ander probleem is dat er online niemand meer te vinden is om mee te racen.

Oo man dit spel is zo enorm intensief je kunt dit nooit even op de automatische piloot spelen.
Terwijl ik het wel erg goed vind maar ik trek het niet helemaal en speel het dan ook niet meer.
Ik ga voor de fun racer Cruis'n Blast (2021) kijken of dat mij beter bevalt.