Start the Party! (2010)

PlayStation 3
Party

Ontwikkeld door Supermassive
Uitgegeven door Sony

Speel de hoofdrol in diverse partygames voor het hele gezin. Met de Move-bewegingscontroller hanteer je allerlei voorwerpen op het scherm. Zo ga je diverse uitdagingen aan met zwaarden, hamers, tondeuses en ventilators! Je dient onder meer insecten plat te slaan, balonnen kapot te prikken en diverse vormen zo precies mogelijk in te kleuren.

avatar van AmazingPP
Grappige compilatie wat laat zien wat er met Playstation Move allemaal kan. In verschillende wedstrijdjes kan je alleen spelen, maar ook tegen elkaar. Erg grappig. Deze game geeft ontwikkelaars meer inzicht op de mogelijkheden van Move en hopenlijk ontwikkelen ze geweldige games ermee! 4*