Kinect Sports (2010)

Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Rare
Uitgegeven door Microsoft

Daag je vrienden uit in acht verschillende sporten om te kijken wie de kampioen is! Je hebt de keuze uit: bowlen, boksen, hordelopen, verspringen, speerwerpen, tafeltennis, voetbal en volleybal.

avatar van fabblwaps
Lijkt me wel lachen dit, waarschijnlijk allemaal waardeloze spelletjes, maar boksen en tafeltennis lijkt me wel leuk. Maar er moeten natuurlijk ook wel wat echt goede kinect games gemaakt worden, anders is die kinect de aanschaf echt niet waard. Ik vind dit eigenlijk typisch zo'n spel dat je gratis bij de hardware zou krijgen.

avatar van Starmaster501
Volgens mij weer iets wat je er gratis bij krijgt zoals Wii sports.

origineel

avatar van fabblwaps
Vreemd trouwens dat Rare voor een onbenullig spelletje als dit wordt ingezet.

Het zal inderdaad net zo ruk werken als de wii Cheap ass games!!

War-Ultima
fabblwaps schreef:
Vreemd trouwens dat Rare voor een onbenullig spelletje als dit wordt ingezet.

Ja inderdaad en dan laten ze een andere ontwikkelaar de remake doen van GoldenEye 007.
Rare is ook al bijna 8 jaar niet meer bij nintendo en hun samenwerking met microsoft levert matige games op, hun laatste meesterwerk was Conker's Bad Fur Day en daar blijft het jammer genoeg bij.

viva pinata was ook wel erg goed.

avatar van youngtick
ik ben wel benieuwd naar de kinect maar ik weet niet of die kinect spellen het gaan worden

avatar van Brains
Rujar schreef:
viva pinata was ook wel erg goed.

Vond ik ook wel. Idem voor Kameo.

avatar van rockgamer
kameo is een erg goede game, jammer dat die niet zo bekend geworden is, die game mag van mij over een paar jaar wel als een klassieker gezien worden maar helaas..

avatar van Deftones_JP
Onbeduidend spelletje inderdaad maar ik zie mijn neefjes dit bijvoorbeeld wel fantastisch vinden. Het lijkt me alleen nog wat duur. De hardware schijnt echter wel dermate goed te werken dat er in de toekomst wellicht interessante dingen kunnen ontstaan.

spelfreak
waar gaat het heen met rare ik vind ze echt slecht kom op rare ga terug naar nintendo maak gekke game,niet sport of slecht bk games
on-topic hier
vind kinect niet veel lijken kinect is overerigens wel het ding dat bv mijn neefje overhaalde om 360 te kopen wat ik stom vind want kinect heeft niet veel te bieden qua games alleen sonic riders wacht tot kinect goeie games heeft en een prijsverlaging koop hem dan
gewoon weer een rip off van wii sports deze game

spelfreak
hehe toch even gespeeld bij neefje die xbox heeft gekocht wel leuker dan ik dacht echt grappig maar niet de toekomst van gamen alleen wat ik wel merk is dat de camera echt goed moet staan ander doet die moeilijk met detecteren wel goed dat hij zelf "zoekt"

Speelt verrassend goed. Bowlen, Tafeltennissen, Volleyballen, Voetballen, Atletiek, etc.. het kan allemaal en het werkt.
De 1e dag dat ik Kinect in huis had, heb ik deze game met een aantal kennissen vrij lang gespeeld. De dag erna had ik zowaar spierpijn! Nu weet ik niet of dat wat over mij danwel over de game zegt maar goed ik vond het wel een goed teken
De mini-game varianten van al die sporten vind ik misschien nog wel leuker: bijv als een idioot met 2 bowlingballen tegelijk je uitleven, als een idioot tafeltennisballen zo lang mogelijk tegenhouden. Ik zeg niet voor niets 'als een idioot' want je staat wel enorm voor aap ook gezien de videofragmenten die de kinectsensor tijdens de sessies van je maakt
Deze filmpjes kun je ook uploaden naar kinectshare.com en op die manier sharen met social media, leuk gedaan. Maar alvorens iemand het vraagt: Nee ik zet hier niet een filmpje van mezelf neer

In eerste instantie geef ik de game 3.5*. Speelt goed en leuk maar het is wel zo'n game die je af en toe doet en waar ik in elk geval niet ontzettend aan verslaafd zal kunnen raken.