Sports Champions (2010)

PlayStation 3
Sports

Ontwikkeld door Zindagi

Doe mee aan een serie exotische sporten en ontdek welke topatleet de ware kampioen is. Speel Discgolf, Gladiatorduel, Beachvolleybal, Boogschieten, Tafeltennis en Bocce. Neem het op tegen vrienden en familieleden in de strijd om de kampioensbeker.

Erg leuk spel in combinatie met de move controller. Ik heb ook echt het gevoel dat je de spellen controleert, dit in tegenstelling tot de wii. Als ik nu stuur dan gaan de ballen ook echt die kant op bij bv tafeltennis.

Geweldig spel.

avatar van Sateck
Leuk spel. maar je bent er heeeeel snel op uitgekeken en er zijn geen online mogelijkheden.

avatar van TTS
TTS
Erg leuk spel, vooral gladiatoren gevechten is leuk gemaakt.

met 1 controller gespeeld en beoordeeld :

- Beach-volley: 3,5/5
----------------------------------
gemiddeld 3,5*

Sateck schreef:
zijn er niet een maar trophies die online spel nodig hebben?

avatar van creepy_one
Heb tot nu toe alleen nog maar het zwaardvechten gedaan, wat realistisch zeg. De opbouw van de moeilijkheidsgraad wordt perfect opgebouwd, en het werkt goed mee. Ik kan mijn stem natuurlijk nog niet compleet uitbrengen XD

avatar van Duke Nukem
Er zijn eigenlijk veel te weinig PS3 games waarbij je de move controller kunt gebruiken. Dit spel (en zijn opvolger Sport Champions 2) is fantastisch! Soms werkt het kalibreren niet helemaal goed, maar over het algemeen is de gameplay erg fijn afgesteld en registreert het spel jouw bewegingen onmiddellijk. Ook kan het zijn dat je meubeltjes in gevaar komen als je teveel in het spel opgaat. Zo is bij mij thuis een aquarium gesneuveld tijdens het tafeltennissen. Na alle visjes te hebben gered, ging het spelen gewoon verder. Zo verslavend is het wel!