Guitar Hero: Warriors of Rock (2010)

Alternatieve titels: Guitar Hero VI | Guitar Hero 6

Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360
Music

Ontwikkeld door Vicarious Visions en Neversoft
Uitgegeven door Activision

Guitar Hero: Warriors of Rock is de zesde iteratie uit de serie. In tegenstelling tot de voorgaande Guitar Hero-games heeft Warriors of Rock een verhaalmodus waarin 'The Beast' en 'The Demigod of Rock' het tegen elkaar opnemen. The Demigod of Rock wordt door zijn tegenstander in steen veranderd en zijn legendarische gitaar wordt verbannen. Zijn gitaar is de bron van zijn krachten en jij gaat op zoek naar deze gitaar, om zodoende een leger op de been te brengen en het gevecht aan te gaan met The Beast.

avatar van solidKevin
Momentum is echt een geweldige game mode .

De guitar Hero reeks vind ik sowieso interresant, ik vind het leuker dan SIngstar. Natuurlijk valt of staat deze game door zijn playlist, dus dat verschilt per person of je het leuk vind of niet. ik vind hem zeer vermakelijk.

avatar van kobe bryant fan
Heeft nog iemand het probleem bij de Xbox360 dat hij een Mic Check doet?
Ik heb geen microfoon dus kan ik ook niet spelen.

Op de playstation moet de controller aanstaan voordat je een microfoon kan gebruiken, is dat misschien ook niet het geval op de xbox ?

avatar van kobe bryant fan
Nee het probleem is dat mijn gitaar blijft pinken en ik geen microfoon heb en dat heb je toch ook niet nodig. Je kan toch ook gewoon alleen gitaar spelen zonder dat er een microfoon of headset is aangesloten.

kobe bryant fan schreef:

Uhm vreemd, staat hij in het menuutje waar je je instrument kiest niet op vocal? want dan moet je hem gewoon op guitar zetten natuurlijk. Anders zou ik het helaas niet weten.

Waar staat die optie?

instrument je wilt gaan bespelen. Want je kan ook zingen of drummen in deze game, en daar moet je hem dan gewoon op gitaar zetten

avatar van kobe bryant fan
Mijn game is in het engels waar staat dat ergens om aan te passen dat ik gitaar wil spelen?

avatar van Feyenoord100jaar
als je bijvoorbeeld naar quickplay gaat en dan het eerstvolgende scherm zou je bij instruments je guitaar kunnen kiezen.

avatar van kobe bryant fan
Bij mij staat dat niet en het probleem is als ik op Connect druk op mijn xbox controller en mijn gitaar aanzet en op de knop vanachter op de gitaar druk en dan hem ingedrukt hou dan blijven de lampjes pinken en normaal zou er eentje moeten blijven branden maar ze blijven allemaal pinken. Dus ga ik hem va,daag omruilen.

MikeMannuh
Dan zijn je batterijen leeg....

avatar van Feyenoord100jaar
kobe bryant fan schreef:

Heb je je guitaar wel geconnect met je xbox?

avatar van kobe bryant fan
Ik heb nu een nieuwe gitaar en alles gaat en het spel is erg leuk. Paranoid is heerlijk om te spelen, bij de Quest modus heb ik wel alleen nog maar Slow Hands en Bleed It Out voltooid.

avatar van kobe bryant fan
Ik heb nu mijn derde Chapter opzitten en alle modussen die je alleen kunt spelen eens gedaan.
En ik ben erg positief over mijn eerste Guitar Hero game, ik hou sowieso van Rock muziek.
De tracklist is erg goed al mis ik wel een nummertje van Opeth en Porcupine Tree.
Je doet eigenlijk de hele tijd hetzelfde maar toch blijft het je vermaken, de riff van Paranoid naspelen blijft mijn favoriet. Blijft een van mijn favoriete riffs.

De mogelijkheid om zelf te jammen of songs te maken zorgt voor heel wat afwisseling en is erg leuk. Je character zien veranderen door de nieuwe kleren en gitaren die je vrijspeeld is erg tof.
Ook kijk ik er erg naar uit om de song van Rush te spelen. Jammer dat ze hem in 7 delen hebben opgesplitst, het had wel leuk geweest 20 minuten aan een stuk gitaar spelen. Het had trouwens voor een moeilijke finale gezorgd. 5*

kobe bryant fan schreef:

Je hebt er moeite voor gedaan en blijkbaar niet voor niets, leuk dat de ervaring je goed bevallen is.

avatar van solidKevin
Het blijft echt een geweldige game. In mijn ogen de beste setlist (ben begonnen met GH4). Niet veel games blijven zo lang boeien. Ben nu rank 106 ofzo

avatar van kobe bryant fan
Inmiddels ben ik bezig met de Quest te domineren en heb ik al twee Chapters gedomineerd die van Lars en The Demi God of Rock. Ik speel nu ook de meeste nummers op Medium en ongeveer 1/4 op Hard. Ben dus nog niet zo goed. Maar inderdaad hij blijft lang boeien en de checklist is erg goed, hij blijft nog langer boeien als je songs overzet of songs download (je hebt songs die gratis zijn) zo is er een nummer van Endless Sporadic (of zoiets) die meer dan 10 minuten duurt.
Gegarandeerd dat je daarna kramp in je vingers hebt. 5*

avatar van kobe bryant fan
Quest nu volledig uitgespeeld, maar is het normaal dat je de nummers in Quickplay+ niet tot 40 sterren kunt halen? Ik kan maar tot 15 sterren halen terwijl ik wel de volledige quest heb gedomineerd.

avatar van solidKevin
Je kunt met één nummer 42 sterren halen. 6 sterren voor 100% en alle challange sterren. Je kunt ook sterren verdienen door een Power challange te doen, maar deze gelden niet mee voor de achievment.

avatar van kobe bryant fan
Dat is juist het probleem ik heb hem volledig uitgespeeld en toch kan ik maar max. 15 sterren verdienen in Quickplay. Moet ik misschien nog iets doen?

avatar van solidKevin
Ik moest laatst de story weer doorspelen aangezien ik mijn save game was kwijt geraakt. Het was echter geen straf om er nog eens doorheen te gaan, want man wat is dit toch een heerlijke game. Leuke filmpjes, Gene Simmons die alles aan elkaar praat en Rush met 2112. Bij de laatste had ik toch wel weer wat kippenvel momenten en moest ik even een traantje laten. Warriors of Rock is nog steeds de beste guitar game op de markt.

avatar van solidKevin
Er gaan geruchten dat Activision een nieuwe Guitar Hero gaat aankondigen op de E3. Daarnaast gaat het gerucht dat concurrent Rock Band ook een nieuwe versie krijgt.

Rock Band 3 en Warriors of Rock waren geweldige games en ik heb zeker zin in nieuwe games van beide series!

Dat zou fantastisch zijn, hoop dat de hype weer wat terugkomt, want ik heb de vorige kompleet gemist. Toen ik dit begon te spelen en redelijk goed begon te worden was er niemand anders meer aan het spelen...

avatar van solidKevin
En ook Guitar Hero krijgt een nieuwe versie!