NHL 2000 (1999)

Game Boy Color / PC / PlayStation
Sports
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Electronic Arts en Tiertex

Bind je schaatsen onder en ga de strijd aan met andere teams in de grootste ijshockey competitie ter wereld. Het spel bevat enkele nieuwe toevoegingen waaronder 'Face import'. Door het importeren van foto's kan je je eigen spelers een bekend en levensecht gezicht meegeven. Daarnaast bevat het spel een uitgebreide Edit modus waarin je verschillende eigenschappen van je speler kan vormgeven. Het spel bevat twee nieuwe bewegingen: de 'Big Hit', waarmee je een gevaarlijke tegenstander kan uitschakelen, en de 'Special movement' waarmee je de verdediging van je tegenstander kan openbreken.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.