FIFA 11 (2010)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

FIFA 11 vervolgt de langlopende serie voetbalgames. Kies opnieuw uit één van de honderden landen- en clubteams en neem deel aan competities, toernooien, vriendschappelijke wedstrijden en trainingssessies. Ditmaal ligt de nadruk op realisme, zowel op het gebied van het voetbal als op het gebied van presentatie. Zo zien de gezichten van de spelers er ten opzichte van het vorige deel een stuk gedetailleerder uit. Daarnaast bevat het spel de mogelijkheid om je eigen custom soundtrack te gebruiken. Deze kan je niet enkel in de menu's gebruiken maar ook als opkomst- of doelpunttune.

avatar van jerom1234
Haha!

avatar van andnino
Ik win een seizoen als speler (virtual pro) bij Middlesbrough (ook op het nippertje trouwens). Mijn spelergemiddelde is 67. Vervolgens wordt ik gevraagd door Chelsea en FC Barcelona. Waar is het realisme nou?

Jocharo-T
Wellicht zien ze gewoon de potentie die je Virtual Pro heeft. Is gewoon realistisch. Bij Chelsea en Barcelona kopen ze ook talenten, die zijn ook niet gelijk van het niveau Xavi, Iniesta.

Jocharo-T schreef:

Interessant. Ben nu wel benieuwd in hoeverre dit nu echt afhankelijk is van je prestaties, en of je ook wel eens minder aanbod krijgt na een seizoen. Ik zal maar eens verder spelen dan.

avatar van andnino
Merk wel dat het ook sterk afhankelijk van je competitie. Het is veel moeilijker om bij een goede club terecht te komen vanuit de eredivisie dan vanuit de Npower League bijvoorbeeld, ook al doe je het daar beter.

avatar van Cool Gamers
Ik heb dit spel nu al bijna een jaar op de Nintendo DS en daarop is het best goed. Compliment voor de vele aandacht voor je Ultimate Team , daar heb je de meeste lol aan. De spelers lijken behoorlijk echt voor een DS, alleen kan in de toekomst de commentator wat beter worden. Die zegt nooit wie aan de bal is, en dat is best irritant, vooral als de tegenstander aan de bal is.

avatar van Cool Gamers
Rudy1989 schreef:
Ik heb dit spel nu al een tijdje maar wat begin ik me te ergeren aan de grote fouten van dit spel zeg! En dat zijn:

5. Als je tackle perfect op de bal is, maar de tegenstander struikelt daarna over je voeten, krijg je een vrije trap tegen.

Heb ik ook best veel last van gehad . Zo maakte ik een perfecte sliding met Philipp Lahm, vervolgens blesseerde ik die speler en ik kreeg geel van de scheids. Vreselijk irritant .

avatar van anders99
op playstation 2 is de intelligentie van je ploegmaats echt zeer slecht.maar voor de rest is alles zeer goed

Beste FIFA ooit

avatar van Slainte_Mhath
FIFAPSV schreef:
Beste FIFA ooit

Eens, met name de soundtrack