Men of War: Assault Squad (2011)

Strategy
single player / online

Ontwikkeld door Best Way
Uitgegeven door 1C en Lace Mamba

Assault Squad is een opzichzelfstaande uitbreiding van Men of War. Het spel speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog waarbij zelf te bepalen is aan welke zijde gestreden wordt. Het spel bevat een nieuwe coöperatieve skirmish mode waarin met vijf verschillende naties, waaronder de Duitsers, Russen en Amerikanen, kan worden gestreden.

avatar van Draugen
Ik heb de demo gespeeld. Zeer moeilijk, maar de diepe gameplaymechanieken en de harde actie maken het dat deze titel toch wel wat aandacht verdient. Ben benieuwd.

avatar van Draugen
Nu ik de gehele versie heb gespeeld, kan ik toch wel zeggen dat dit één van de diepste, meest vermakelijke strategiespellen van de afgelopen paar jaar is. Het is ontzettend moeilijk, maar minstens even zo leuk.

avatar van Evil Eye
Heerlijk spel, zit em in de uitdaging, oorlog hoort uitdagend en moeilijk te zijn en deze game bezorgd dat. Ik ben wel van de strategie, altijd leuker dan overal op af rennen a la Arnod Schwarzenegger. ik hou erg veel van oorlogen, en vooral het strategische aspect. Ik ben zelf ook oorlogveteraan en die games waarin je in je eentje eindeloze horden vijanden afmaakt irriteren me, veels te nep. Strategie is where it's at, en deze game geeft me dat. Daarnaast eindelijk eens wegstappen van the allied forces en als de duitsers strijden. Graphics waren ook niets mis mee.

EE

apart dat dit spel niet zo bekend is. Een van de beste strategie spellen van dit moment.

avatar van lord-taylan
echt een hele leuke spel, maar soms kun je niet strategisch meer zijn. zo is er te veel artillery en armor. ik heb vaak genoeg gehad dat de vijand met 3 tanks tegelijk komt...