Star Wars: The Force Unleashed II (2010)

Alternatieve titel: Star Wars: The Force Unleashed 2

Mobile / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door LucasArts, Aspyr en Red Fly
Uitgegeven door LucasArts

In The Force Unleashed II nemen spelers opnieuw de rol van Galen Marek op zich, vlak na de gebeurtenissen uit het eerste deel. In een poging om hem weer tot leven te brengen, wil Darth Vader hem klonen op Kamino. Na een ontsnapping begint Marek herinneringen te krijgen over een leven waarvan hij niet weet of het echt was. Alsof dat nog niet genoeg is ontmoet hij oud bekende General Rahm Kota, die beweert dat Jedi's niet gekloond kunnen worden.

Gisteren gekregen voor kerst. Ga hem zeker snel uitproberen .

Ik heb hem gisteren uitgespeeld op hard. Hij was wel heel erg kort zeg.

avatar van jirachi04
Ik moet zeggen dat dit spel echt de moeite waard is voor het geld waarvan ik 'm gekocht heb
Top spel ,maar echt niet 65€ waard Koop 'm op eBay en geniet.

avatar van rockgamer
tegenvaller, de game was gewoon leuk, het speelde leuk en ik vermaakte me en toen opeens was het afgelopen

na ongeveer 4 uur ! :O

rockgamer schreef:

na ongeveer 4 uur ! :O

Heb je 'm gekocht in de winkel?:O

ja, 40 euro maarja, ik denk dat ik hem nog wel voor +- 20 euro verkopen kan

rockgamer schreef:
ja, 40 euro maarja, ik denk dat ik hem nog wel voor +- 20 euro verkopen kan

Das té duur , inderdaad

Het is een zeer leuk spel maar veel te kort. Ik hoorde ook dat er geen vervolg meer komt dus dan is het al helemaal jammer.

avatar van rockgamer
Mwah 2 delen is wel genoeg, ookal is dit eigelijk maar een kwart deel...

Het is een open einde. Ik vind dat ze het wel gewoon af moeten maken.

avatar van jirachi04
En dan moet deel 3 veel groter zijn met nog een leuke multi-player. bv. Jedi/Sith-Jedi/Sith

avatar van Ageingrebel
jirachi04 schreef:

Ehmm... The Old Republic?

avatar van johnbrou
ik vond het een leuk spel maar vind dat er wel wat min puntjes inzitten
-niet veel variatie qua vijanden
-veelste kort
- en het verhaal vind ik ook nie echt bijzonder maar dat komt misschien omdat ik 1 niet gespeeld heb.

avatar van Dark Lord Andrew
Wat een domper. Ik wil liever een star wars spel dat veel variatie bied en leuk is om te spelen dan een grafisch spektakel dat maar 4 uurtjes duurt. Echt belachelijk. LUCASARTS! Maak battlefront 3! Het levert geld op, daar hou je toch zo van George, jij achterlijke gladiool!

avatar van J0rea
Heb deze game op een site zien staan voor 23 euro inclusief verzendkosten, is deze game dat waard?

23 euro is hij zeker wel waard. Hij is niet zo goed als deel 1, maar het speelt lekker weg.

avatar van GameEvolutie
Starwars the force unleashed II is een leuke casual game met veel hack & slash momenten, het is een spel met een goed verhaal dat verder niks met de Starwars film te maken heeft, de effecten van de force powers die je kunt gebruiken zien er super uit.

Toch zijn er behoorlijk veel minpunten, in het begin van de game is de gameplay element erg goed en voelt het goed om super machtig te zijn, je voelt je eigenlijk een superheld die bijna onsterfelijk is, maar na twee levels te hebben gespeeld wordt het toch ergelijk eentonig met de zelfde finishing moves die overigens telkens weer hetzelfde zijn!
Maar het ergste is dat je de game in 6 uur hebt uitgespeeld dit vind ik echt jammer omdat ik toch zeker nog een paar uurtjes door wilde spelen helaas!

Ik wou eigenlijk ook nog zeker alle lightsaber crystals en alle costuums verzamelen, maar ja als deze game zo kinderlijk kort is gaat dat heel moeilijk.

avatar van Oortrommel
1,0
Ongeïnspireerd verhaal, bedroevend kort en een slap aftreksel van een mooi eerste deel. Lucasarts zat al jaren in financiële problemen en heeft dit wellicht als melkkoe proberen te gebruiken, wat de game overduidelijk niet ten goede komt.

Alles wat The Force Unleashed goed maakte, wordt hier teniet gedaan. Shame!

avatar van Delloo
Ik ben de game begonnen met het idee dat het een tegenvaller zou zijn, gezien de reviews en reacties op internet. Ik vond hem echter geweldig. Zo goed dat ik hem 2 x direct achter elkaar gespeeld heb. Eerst op medium met de eindbaas op easy, en daarna de gehele game op hard met de wapens die ik in de easy ronde had verdiend. De gevechten zijn echt geweldig. Je force krachten en lichtzwaard super gaaf. Een aanrader voor iedereen, vooral als je ook The Force Unleashed 1 hebt gespeeld. Het verhaal vond ik ook goed genoeg.
Ik ben begonnen de dag nadat ik naar de Bios geweest was voor Jedi Returns. Heerlijk om daarna een paar avonden in de sfeer te blijven.

Voorafgaand aan mijn beoordeling moet ik toegeven dat ik eigenlijk vrij weinig heb met star wars. Dus de absolute fanaten kunnen mijn mening met een korreltje zout nemen. Ook ben ik semi onbekend in het Star wars universum en mis hierdoor de nostalgische gevoelens die voor sommige wellicht wel meewegen. Persoonlijk Vind ik dit een meer dan een vermakelijk actie game die op sommige punten helaas wel de plank misslaat.

Om te beginnen is het begin indrukwekkend zowel op gebied van setting en grafics. Ook werkt de actie voortreffelijk en heb ik daar niets op af te dingen. Helaas weet de game de orginele en prachtige vormgegeven design gedurende de game niet vast te houden, misschien een vooroordeel maar dat lijk me ook een pittig taak maar het gangetje-gangetje principe wat op een sterke opening na veelal terug komt had ook weer niet gehoeven.

Ook kampt het spel met enkele lichte grafische bugs , me gevoel zegt dat EA de game te mooi wou maken wat dus niet geheel goed uitpakt. De powers zijn nice en de besturing werkt fantastisch. Helaas is de afwerking van dramatisch kwaliteit en stelde het einde me ook best wel teleur. Een 3. die in potentie veel hoger had kunnen uitvallen indien het liefde en afwerking had gekregen destijds die het verdiende