Universal Studios Theme Park Adventure (2001)

Nintendo GameCube

Ontwikkeld door NAI'A Digital Works
Uitgegeven door Kemco

Loop door een pretpark waar je met mensen kan praten, troep op kan ruimen en letters kan verzamelen. In het pretpark kan je ook minigames spelen die gebaseerd zijn op films zoals E.T., Jurassic Park en Back to the Future.

Erg leuk spel, een soort Spielberg -Wereld .

avatar van Mega Man
1,5
Eén van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld op de Gamecube. Het hele park bestaat uit 2D achtergronden en in plaats van heftige achtbaan ritjes krijg je van die platte decors waar je alleen naar kunt kijken. De atraktie's van Jaws, Back to the Future en Jurassic Park zijn wel grappig maar dat is dan ook het enige leuke aan deze game. Voor de rest is het alleen maar rond dwalen door het park, mensen aanspreken en vuil opruimen. Joepie! Geef mij maar Theme Park, Rollercoaster Tycoon of desnoods Adventures in the Magic Kingdom op de NES.

avatar van welleweirdo
0,5
JohnWilliams schreef:
Erg leuk spel, een soort Spielberg -Wereld .

Man! Kijk jij wel op het scherm tijdens het spelen van games of lees je alleen maar de achterkant van het hoesje?

On-topic: Dit is ongeveer het kutste Gamecube-spel ooit gemaakt. Ik schaam me dat ik dit heb moeten spelen.

Ik maakte maar een grapje.

avatar van welleweirdo
0,5
JohnWilliams schreef:
Ik maakte maar een grapje.

Haha, dan heb je gevoel voor humor

Is het eigenlijk ook een Spielberg wereld of niet?
Ik baseerd het eigenlijk op de voorkant, je weet wel...E.T. en Jurassic Park.

1,0
1* voor de cult-status

Tjongejonge, wat is dit spel kut zeg. Je moet vuilnis opruimen om slaapverwekkende mini-games te kunnen spelen en ik kan me iets herrineren over een extreem lastige quiz die je moest uitspelen voordat je multi-player kon spelen: met twee spelers op blikjes schieten..... ojah..
Ik had toen ik dit bij een vriend speelde constant het gevoel dat die makers je gewoon zaten te belazeren.

Hij is een plaats gestegen in de flop lijst. Nu staat hij al op nummero 7.