Pro Evolution Soccer 2011 (2010)

Alternatieve titels: PES 2011 | Pro Evolution Soccer 2011 3D

Apple iOS / Nintendo 3DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Pro Evolution Soccer 2011 telt een aantal nieuwe features. Nieuw is het 360 graden draaien en schieten. Elke bal die je speelt, heb je onder controle. Het is ook mogelijk om als speler druk uit te oefenen op de tegenstander. Daarnaast bevat het spel voor iedere speler een balk voor schotkracht en uithoudingsvermogen. Deze balk laat zien waartoe je voetballers in staat zijn. Als je een speler vaak laat sprinten, zal deze sneller moe worden. Dit gaat gepaard met een afname van precisie en snelheid. In de onlinefunctie kun je zelf een team opbouwen, hiermee kun je in competitieverband tegen andere spelers spelen.

Kan niet wachten op PES12

Na veel opzoeken etc. ziet het er veel belovend uit!

Iemand tips voor scoren vanaf 35 meter? Word er doodmoe van, in training krijg je de achievement niet als je scoort uit een vrijetrap. In een echt potje kom ik niet verder dan het raken van de lat, in de handjes van de keeper of hoog over. Het frustreert wel enorm, vroeger lukte dit soort dingen met gemak, maar PES is zeker moeilijker geworden sindsdien.

avatar van Thomas83
Zou het gewoon steeds blijven proberen met een speler die echt goed kan schieten. Als er ruimte is kan je misschien ook die toetsencombinatie doen waardoor je de bal een beetje voor je uitspeelt zodat je een aanloopje hebt.

avatar van jespertje
niks vergeleken met fifa 11!

avatar van wolff
Hoezo? Wat word fifa overrated, het is een prima game maar Fifa 10 verdient imo meer waardering, dit was bijna niks nieuws.

Nikos85 schreef:

Real Madrid - VVV-Venlo doen op beginner en dan met C.Ronaldo schieten?

Nikos85 schreef:

Tja je moet wel met iemand schieten die ook van afstand hard en gericht kan schieten. En een slechte keeper bij tegenstander wil ook wel helpen. Check dit dan dit is mij gebeurt bij Fifa : Cheltenham Town 0 - 5 Accrington | EA SPORTS Football

avatar van mnrk
Wanneer komt PES 2012 er tussen te staan ?

avatar van tristan381
wie heeft een nintendo 3ds mijn friend code is naam is tristan
code is hier onder
5327 - 1118 - 6883

cool, dit net gekocht voor 5 euro

avatar van Cool Gamers
Leuk spel, vooral de UEFA Champions League mode vind ik erg goed.
Alleen kan Konami nog werken aan de passen. Die komen nooit goed aan .