Killzone 3 (2011)

PlayStation 3

Ontwikkeld door Guerrilla

Killzone 3 richt zich op een klein groepje soldaten van de Interplanetary Strategic Alliance waarin onder meer oude bekenden Sev en Rico zitten. De ISA-soldaten staan voor een moeilijke opgave als ze met elkaar moeten zien te overleven tegenover een gehergroepeerd leger Helghast-soldaten. De campagne speelt zich opnieuw af op de planeet Helghan, waar een aantal nieuwe omgevingen wordt bezocht. Eén van de levels speelt zich af in een verijsde omgeving, waar de ISA-soldaten een gevangene moeten bevrijden uit een wapenlaboratorium van de Helghast. Het spel bevat een co-op missie voor twee en vier spelers. Daarnaast kan het spel ook in 3D worden gespeeld.

avatar van j3ff5kywalker
Uitstekende game!!
Alleen beetje kort...

avatar van Evil Eye
humor een maatje van me speel altijd mw2 en nu deed hij Killzone 3 wat slecht 1 kil tegen 40 deacht eve snipen zij hij bij mw2 k:d van 1.88

realistme van Killzone 3 gewoon het beste van het moment en met de beste game van het jaar hoop ik

Evil Eye schreef:

Asjemenou.

j3ff5kywalker schreef:
Uitstekende game!!
Alleen beetje kort...
Hoe lang duurt de solo campagne ongeveer?

Grovonion schreef:
Hoe lang duurt de solo campagne ongeveer?

In 7 uur ben je er wel doorheen. Maar hij blijft van begin tot eind spectaculair.

Ik ben nu net voor de ingang van de wapenfabriek, ik vermoed iets verder dan halverwege? Hierover toch al een 5 uur gedaan, ben dan ook een van 's werelds slechste shooter spelers (of komt misschien daardoor dat dit misschien mijn eerste shooter is die ik langer dan 5 minuten heb gespeeld).

avatar van dehouxjoeri1990
top game van het jaar 2011

Bijna uit, nog het laatste chapter. Zeer leuke ervaring en zeker wel een top-titel van 2011. Ik kan me voorstellen dat dit spel voor sommigen te lineair is en voor anderen de onderdelen te kort uitvallen. Ikzelf vind dat echter alles eerder pluspunten. Veel liever kort en intens dan een onnatuurlijke verlenging van de spelduur. Enige echte minpunt is het vaak domme gedrag van mijn medestanders in de campagne. Staan ze in de vuurlinie en moet ik ze keer op keer "reanimeren" in plaats van dekking te gaan zoeken. Maar dat houdt de pret maar zelden tegen.

avatar van COD_PRO88
Zal ik voor deze game gaan of voor crysis 2?

Ik kan echt niet kiezen.....

avatar van jirachi04
Ik zou voor Killzone 3 gaan. Zeer goede shooter van Nederlandse bodem. Ik vind aan crysis 2 niks aan. (dus ik doe maar niet stemmen op die game) maar dat ben ik dan .

kiriyama
Killzone 3 idd. C2 is ook goed, maar deze is beter.

avatar van COD_PRO88
srry dat ik zoveel vragen stel maar, is deze game net zo log als killzone 2......?

Bij killzone 2 kostte het soms 30 kogels om iemand te killen......

kiriyama
Gaat hier wel wat sneller, al is het nog steeds geen CoD.

kiriyama schreef:
Gaat hier wel wat sneller, al is het nog steeds geen CoD.

Nee dat snap ik, je hebt in deze game iets meer armour en een zwaarder pak.

gelukkig gaat het wel iets sneller in deze game, ik denk dat ik voor killzone 3 ga!

kiriyama
Zeker doen. Vind de SP van K3 zelf stukken beter dan die in deel 2.

kiriyama schreef:
Zeker doen. Vind de SP van K3 zelf stukken beter dan die in deel 2.

Ik vond die van killzone 2 echt helemaal geweldig, als deze nog beter is

en hoe is de multiplayer?

kiriyama
Te weinig gespeeld om echt een mening te hebben. Wel wat minder log als in de voorganger.

avatar van COD_PRO88
Dat is mooi ik vond de multiplayer van killzone 2 namelijk niet veel aan.
En ik wil deze game wel kopen maar dan voor een groot deel voor de multiplayer!

avatar van J0rea
De multiplayer van deze game is echt geweldig!!
beter dan die van killzone 2!

avatar van jirachi04
Ben nu bezig met elite. Dat is pas een uitdaging in het spel. Heb scheldend voor de ps3 gezeten . Ik ben dus veel dood gegaan door m'n eigen schuld of de stommigheden van de computer. Die dacht zeker dat ie niet wordt geraakt bij Elite als ie midden op het slagveld gaat staan.
Toch kom ik na een tijd wel verder.
Gelukkig maar , want ik wil die Platinum.

Een vrij kort spel, Miste toch de kwaliteit van het tweede deeltje, met namen het eind vond ik wat teleurstellend. Online is hij ook wel aardig. des al niettemin was het weer een toffe ervaring.

avatar van J0rea
Heb de campaign laatst nog eens uitgespeeld, en wat is die toch geweldig!!!!!

Dit is echt een van de beste campaigns van een shooter game die ik ooit gespeeld heb!

J0rea schreef:
Heb de campaign laatst nog eens uitgespeeld, en wat is die toch geweldig!!!!!

Hij was zeker van hoge kwaliteit maar vond jij niet dat hij naar mate het eind wat ging vervelen en dat hij op het eind niet meer het niveau haalde wat hij pakweg op de helft wel had? Ik bedoel ik vond het level met die Kwaadaardige Planten geniaal. Dat kon je heel erg goed in je voordeel gebruiken, maar op het eind werd alles wat minder op de grafische kracht van het spel na dan.

jirachi04 schreef:
Toch kom ik na een tijd wel verder.
Gelukkig maar , want ik wil die Platinum.
en hoe ver staat het nu? Platinum gehaald?

watta schreef:

Totaal geen last van gehad heb deze game 3x uitgespeeld en ik heb iedere keer de hele campaign in volle concentratie en met een lach op mijn gezicht gespeeld!

J0rea schreef:

Oké ik vond hem heel goed nogmaals, maar hij verveelde met wat op het eind, ik vind deel 2 meer geslaagd(gek genoeg)

avatar van jeffstig84
Uitstekende game!! Alleen helaas een beetje aan de korte kant

avatar van rickazio
Extreem korte game... serieus uitgespeeld in een weekend waarbij ik niet eens heel intensief aan het gamen was.

Er zijn zoveel shooters dat je niet meer weet welke nou het beste is In mijn ogen lijken ze exact hetzelfde

Het is alsof je tussen Eneco en Nuon moet kiezen

avatar van rickazio
koning-phong schreef:
Er zijn zoveel shooters dat je niet meer weet welke nou het beste is
Er kan maar 1 de beste zijn...
Modern Warfare 3 (2011)