Super Baseball 2020 (1991)

Alternatieve titel: 2020 Super Baseball

Arcade / Neo Geo Advanced Entertainment System / Neo Geo CD / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES / PlayStation 4 / Nintendo Wii / Xbox One / Nintendo Switch
Sports / Action

Ontwikkeld door SNK en Pallas
Uitgegeven door SNK, Electronic Arts, Hamster, Tradewest, K. Amusement Leasing en D4

In dit futuristische baseball spel kan je spelen met mensen of robots. Betreed het Cyber Egg Stadium en kies een van je twaalf teamleden om de match mee te spelen. Win wedstrijden en verdien geld, waarmee je je team nog beter en sterker kan maken en bereik zo de top.

avatar van glimlicht
Futuristische honkbal met robots en hippe dansbare muziek. Ziet er echt heel tof uit en lijkt een originele titel te zijn. Hup mijn SNES in!

Uurtje later...

Leuk aangekleed maar helaas veel te eentonig. De verveling sloeg al snel toe, gelukkig niet zo snel als bij het misbaksel Baseball Tonight... Ik hoop nog steeds op een baseball-game die me wel ligt.

Voor de nette aankleding toch nog 2 sterren.

*2,0