The Black Mirror (2003)

Ontwikkeld door Unknown Identity
Uitgegeven door GMX, The Adventure Company, Future en Micro Application

Samuel Gordon, een edelman, keert terug naar het Engelse landgoed waar hij het grootste deel van zijn leven heeft doorgebracht. Lang geleden gaf hij alles op wat hij had achtergelaten in het kasteel van zijn voorouders. Als het lot zich er niet mee had bemoeid, had hij de rest van zijn leven zo ver mogelijk van Black Mirror doorgebracht. Vol tegenstrijdige gevoelens keert hij terug naar het landgoed om de nagedachtenis aan William Gordon te eren. De hechte band tussen beide verklaard wellicht waarom Samuel de enige is die weigert te geloven dat william door een ongeval om het leven is gekomen en daarom de omstandigheden waarin hij is gestorven begint te onderzoeken. In schril contrast tot het ogenschijnlijk vredige leven op het oude Black Mirror landgoed, wordt Samuel met een aantal mysterieuze sterfgevallen en onverwachte gebeurtenissen geconfronteerd.

Wauw! wat een geweldig spel. Zeker boven mijn verwachting! De besturing is goed, het ziet er allemaal goed uit (ondanks dat 't al een redelijk oud spel is) en er is veel oog voor detail! Het einde was een grote verrassing! Mooi verhaal, erg spannend!

Een dikke verdiende 5*

Op naar deel 2, die ik nu maar eens ga spelen!

avatar van Spirit_Catcher
leuke mysterieuze Point & Click adventure. enige minpunt dat ik heb zijn de voice-overs