Call of Duty: Black Ops (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo Wii / Macintosh
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Treyarch
Uitgegeven door Activision

In Call of Duty: Black Ops volg je de elite-eenheden; de Black Ops. De leden van deze geheime eenheid van het leger voeren in het geheim missies uit. Dit betekent dat er in deze Call of Duty ingegaan wordt op een onconventionele oorlogsvoering en niet op de traditionele manier van oorlog voeren. Het verhaal speelt zich af tijdens de Koude Oorlog en bevat het sleutelmomenten uit die periode - zoals het conflict in Vietnam en het beroemde Varkensbaai-incident in Cuba, 1961.

avatar van rockgamer
world at war is één van de beste shooters ooit gemaakt, ik hoop dat treyarch het weer lukt om een betere game neer te zetten als infinity ward, cod 6 vond ik btw niet goed

avatar van LimeLou
beste shooter ooit gemaakt? Bovengemiddelde game was het zeker weten wel ,maar het de beste shooter ooit noemen is een beetje vergezocht

avatar van rockgamer
ik vind het één van de beste shooters ooit gemaakt, beter lezen hé, er staat niet de beste maar één van de beste

avatar van LimeLou
Foutje, dan.

avatar van Musique
Er kunnen ledematen van het lichaam worden geschoten.

avatar van hans jacobs
Als het uitkomt koop ik het direct

Musique schreef:
Er kunnen ledematen van het lichaam worden geschoten.

Was ook al in WaW.

inderdaad.

avatar van Jesse93
Waarom geeft iemand al een cijfer voordat die uit is? En waarom kan dat

Jesse93 schreef:
Waarom geeft iemand al een cijfer voordat die uit is? En waarom kan dat

Zijn stem moet verwijderd worden.

Skychanger
Op de dag van de release ga ik 'm halen. De multiplayer gameplay ziet er goed uit.

avatar van polopolo150
(Misschien) slecht nieuws voor de PS3/PC bezitters.

Call of Duty: Black Ops beta exclusief voor de Xbox 360? | PS3-Sense.nl

Boeien.

avatar van milannn
haha wat is black ops beta als ik vragen mag?

Waarom is het altijd XboX360? Waarom nooit Ps3 die als eerst een spel binnen krijgt?

avatar van Feyenoord100jaar
Geld, daar gaat het om.

Wat bedoel je?

avatar van Feyenoord100jaar
Microsoft legt een zak geld bij de uitgever neer zodat hij eerder op de 360 verschijnt.

Dobbelstenen
Deden ze met die mappacks ook.

Haat aan Bill Gates!

ja gaat om een beta versie. Brakke zooi dus

Rujar schreef:
ja gaat om een beta versie. Brakke zooi dus

Inderdaad, lekker boeiend ook. Eindstand komen ze toch tegelijk voor alle platformen uit.

avatar van bono1995
ik heb net de multiplayer release movie gezien!!!

ech zuperr vet man met zo'n explosieve RC auto krosse !!!

Wordt een lastige mutliplayer maar ik kijk al uit naar 9 november!!!

kkomt trouwens ook voor de wii en ds uit !!

Skychanger
Relax met die uitroeptekens, man. Ik hoop dat ze commando pro er uit hebben gehaald. En ook een wii versie ? Dat gaat nooit goedkomen.

Dobbelstenen
Waarschijnlijk komt Commando Pro er wel in. In zo'n filmpje waarin ze de hele multiplayer release movie analyseren zeiden ze dat er commando in zat. Maar dat zijn ook slechts bevindingen.

avatar van leatherhead
Hoop vooral dat ze perks als Last stand, One Man Army en Martyrdom eruit halen want daar heb ik me echt kapot aan geërgerd

avatar van rockgamer
last stand en martyrdom zijn inderdaad vreselijk one man army is volgens mij alleen in mw2 niet ? heb hem zelf ook nog nooit gehad je kreeg hem volgens mij pas in level 48 ofzo ik was best snel gestopt. maar dat is toch dat je wapens kunt veranderen zonder te respawnen ? eerlijk is eerlijk, maar dat is gewoon handig

Dobbelstenen
Ja last stand is ook handig?

avatar van Jimo
Gameplay

Hier wat filmpje die een user op Youtube had gezet. Multie player is vandaag uit de doeken gedaan. Perks en wapens worden aangeschaft via CODpoints, als een soort geld koop jeje upgrades. Met natuurlijk het betere werk voor hogere prijs. Ook komen er game modes waarin je om geld kan gaan spelen. Een soort pool waar de totale inleg wordt verdeeld over de Top 3!

In de filmpjes wordt gesproken dat het moeilijker is om iemand te killen! ook zijn de shotguns niet meer zo krachtig en zijn ze nu weer Primairi weapons. Ben benieuwd!!!

Hier wat copy/paste werk wat ik gevonden had hier en daar:

Perk 1
Lightweight - Move Faster (Pro)
Scavenger - Pick up ammo from fallen enemies. Replenish lethal grenades. (Pro)
Ghost - Undetectable by the Spy Plane and the Blackbird.
Flak Jacket - Reduces explosive damage.
Hardline - Killstreaks require 1 less kill.

Perk 2
Hardened - Bullets penetrate better.
Scout - Hold breath longer.
Steady Aim - Increased hip-fire accuracy.
Sleight of Hand - Faster reloads.
Warlord - Equip two attachments to your primary weapon.

Perk 3
Marathon - Longer sprint.
Ninja - Silent movement.
Second Chance - Pull out your pistol before dying.
Hacker - Ability to detect enemy equipment and explosives.
Tactical Mask - Reduces the effect of flash and concussion grenades.

Killstreaks

* 3 – Spy Plane
* 3 – RC-XD (remote bomb)
* 4 – Counter Spy Plane
* 9 - Chopper Gunner
* 11 – Attack Dogs
* 11 - Gunship

Weapons
China Lake (Thumper esque)
Crossbow
WA2000
Grim Reaper (Semi Auto RPG)
SPAS
M14

Extras
Akimbo
Flamethrower attachment
Sniper scopes have multiple zoom lengths
Thermal

Wager Match
Gamble your COD points for a bigger pay day. Top 3 get the cash.
-Sticks and stones match - tomahawk, knife, and crossbow only
-One in the Chamber ( is free for all met 1 kogel en mes. Bij een kill krijg je 1 kogel)
-Gun Game - You unlock a better gun with each kill...and lose a "level" with death instead of starting from the beginning.

avatar van leatherhead
Haha ik had dus toch gelijk met die FAMAS.