Max and the Magic Marker (2010)

Macintosh / Nintendo Wii / PC / Nintendo DS

Ontwikkeld door Press Play
Uitgegeven door Press Play, The Games Company en Easy

Max and the Magic Marker is een avontuur waarin je op pad gaat met Max. Hij heeft een magische oranje marker waarmee hij de omgeving kan beïnvloeden. Zo kan hij een trappetje tekenen om een hoger gelegen platform te bereiken. Hierdoor kan hij zichzelf een weg banen door de platformlevels. Er kan niet teveel getekend worden, want de inkt van de marker kan opraken. Om vervolgens weer te kunnen tekenen, moeten de reeds getekende objecten eerst worden weggegomd. De inkt die je daarmee verdient, kan gebruikt worden om weer nieuwe dingen te tekenen.

avatar van Cassevis
Ik vraag me af of de makers van dit spel daadwerkelijk denken dat ze hier nog iets mee gaan verdienen.

avatar van jirachi04
Kan wel iets voor mijn broertje zijn.

avatar van Cassevis
Of voor m'n hond

avatar van Miss.Blonde
En zo hebben we weer de 10000ste kleuter spel voor op de Wii erbij..

avatar van LimeLou
Kleuterspellen hoeven niet per se slecht te zijn

avatar van jirachi04
Maar wie koopt 'm hier die geen zoon , dochter of broertje zusje heeft?

Cassevis schreef:

Hoewel de game ongetwijfeld het niveau van een kind zal zijn vind ik her prinicpe wel aardig eigenlijk!

avatar van KoomBa
Ik vond met die stift te irritant en nogal kinderachtig spel. Je moet wel goed onthouden de inkt terug te nemen anders zit je zo zonder.