The Last Airbender (2010)

Nintendo DS / Nintendo Wii

Ontwikkeld door THQ
Uitgegeven door THQ

The Last Airbender is gebaseerd op de gelijknamige film. De game vertelt het verhaal van de film niet vanuit het perspectief van de held Aang, maar vanuit de ogen van Zuko. Deze prins van Fire Nation is verbannen en gaat zelf op avontuur om de Avatar, onze held Aang, te vangen. Spelers kruipen in de huid van Zuko, Aang en de Blue Spirit. Tijdens het avontuur moet er gevochten worden, zijn er puzzels en kunnen spelers de macht krijgen over elementen als vuur en lucht. Hiermee kunnen magische spreuken opgeroepen worden die het verslaan van vijanden gemakkelijker maken.

avatar van Miss.Blonde
Een lange tijd geleden gekocht voor maar 20 euro, maar eigenlijk is dat nog best duur voor zo'n spel. Het is meer van hetzelfde en je moet een beetje lopen en onderweg mensen dood maken en verder niet zo heel veel. En natuurlijk de weg afleggen en het einde bereiken. Verder niet erg moeilijk, en het is makkelijk te doen voor iedereen. Maar, toch zitten er lastige dingen in het spel, waar je even bij moet nadenken. Zo ben ik nu ook ergens aanbeland en kom niet verder, ik moet elke keer opnieuw proberen en dat neemt het plezier weg. Heb het nu al een tijdje niet meer gedaan, want het verveeld erg snel. Niet voor de echte gamers! Wel een aanrader voor iedereen die hiervan houd. Ga het snel nog even verder spelen, als ik tijd heb. Je kan met 3 verschillende poppetjes lopen die ook in de film voorkomen, en dat is een leuke afwisseling maar verder ook niet echt leuk. Heb nog maar 2 levels voltooid en ben nu met het 3de grote level bezig. Zit nu rond de 19% en als je de 100% hebt gehaald heb je het spel naar mijn gevoel uitgespeeld. Dus ben nog niet op de helft, maar het zal geen lange game zijn. Moest in het begin er wennen aan de besturing maar dat komt omdat ik het nog niet echt gewend was met een Wii

SouthParkFan
Leuk,vrij verslavend spelletje. Voor 9.99 gekocht.