F.E.A.R. 3 (2011)

Alternatieve titels: F.3.A.R. | FEAR 3

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Day 1
Uitgegeven door Warner Bros.

In de singleplayer neemt de speler de rol op zich van de supersoldaat Point Man. In de coöperatieve modus stapt de tweede speler in de schoenen van Paxton Fettel. Beide personages zijn zoons van Alma, het angstaanjagende meisje dat de hoofdrol speeltde in de vorige F.E.A.R. delen. De twee broers hebben verschillende vaardigheden. Zo heeft Paxton bijvoorbeeld telekinetische krachten, waarmee hij zijn broer kan helpen. Ook zijn er enkele nieuwe functies, waaronder een dekkingssysteem.

%%%%%%
Heb deel 1 nog niet eens uigespeeld. In iedergeval ben erg benieuwd.Deel 1 blijft voor mij een klassieker.

avatar van DES-Niels
Vette poster!
Deze ga ik zeker halen bij releasedatum!
Hoop op meer informatie met E3.

DES-Niels schreef:
Vette poster!
Deze ga ik zeker halen bij releasedatum!
Hoop op meer informatie met E3.
Inderdaad, ook leuk nu dat je co-op samen online deze kan gaan spelen. Toch blijft het voor mij een absolute singleplayer-ervaring. Als je co-op speelt gaat volgens mij het spannende aspect van de game de mist in. Maar ja, wel een leuk alternatief voor sommige angsthazen onder ons, natuurlijk.

Dr. Salvador
Prachtige hoes!

Na het zien van deze prachtige demo kan ik niet wachten om dit te spelen. Spelen als Fettel lijkt mij dan ook een super ervaring te gaan worden.
Voor de geïnteresseerden onder ons:
F.E.A.R. 3 Demo - IGN Live ...

k w
Trailer is ook gruwelijk

Wassup ! schreef:
Voor de geïnteresseerden onder ons:
F.E.A.R. 3 Demo - IGN Live ...

Hmm. de graphics zien er vrij standaard uit.

avatar van kaholiic
Poster ziet er echt super uit.

Dr. Salvador
Ja klopt, echt geweldige poster!

avatar van kaholiic
Vind de demo er best goed uit. Beetje warrig maar wel mooi. Lijkt net alsof die monsters niet dood kunnen.

avatar van leatherhead
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik hoop dat ze de fouten uit deel 2 verbeteren.

grappige cover, kan niet wachten.

avatar van yoshimitsu
Lol ben ik hier de enigste die hier echt geen zin in heeft.. deze ziet er zo slecht uit he.. ik bedoel ben je nu zelf nou een geest als ik het goed heb begrepen?..
waar slaat dat op..
nouja za wel aan mij liggen, maar ik denk echt dat dit slecht gaat worden

avatar van codey123
De release dat is in de VS waarchijnljik ergens in april 2011 maarja das nog een tijdje verder dus dat word lang wachten.

AvMerode
De Co-op/Mp modes zijn een aparte toevoeging, misschien dat het gaat werken, laten we hopen dat het gaat werken.

FEAR 2 was van monolith en deze van de makers van het eerste deel, hopelijk hebben ze veel geleerd.

avatar van PsxPs2Ps3
zie net op de PlaystationPure site dat deze in maart uitkomt , super!! heb beide delen al uitgespeeld en die waren top!

AvMerode schreef:

F.E.A.R. en F.E.A.R. 2 waren beiden van Monolith. Dit is een nieuwe developer.

De eerste twee delen uit de bekende horror shooter-serie werden ontwikkeld door Monolith Productions, maar deze studio heeft bij F.E.A.R. 3 slechts een begeleidende rol. Merendeel van het werk zal dus door Day 1 Studios gedaan worden, de studio die in 2006 ook de overzetting van de eerste F.E.A.R. naar de Xbox 360 en de PlayStation 3 verzorgde.

avatar van codey123
snap bijna niet dat ze dit fear noemen want is echt heel iets anders achja die naam verkoopt ook beter bo is ook vooral gekocht omdat hij cod in de naam had.

Pastichio Rocker schreef:

F.E.A.R. en F.E.A.R. 2 waren beiden van Monolith. Dit is een nieuwe developer.

Console versies van fear 1 zijn van Day 1 studios (makers van deze deel 3), pc versie van fear 1 is van Monolith en die is ook stukken beter al zeg ik het zelf.
Dus uiteindelijk zou dit kunnen gaan floppen zonder monolith erbij.

Pastichio Rocker
Als ik die graphics zo bekijk dan gaat dit iig grafisch flink floppen, want het ziet er nog minder uit dan het eerste deel. Hoe ze dat hebben kunnen presteren is mij een raadsel.

AvMerode
Was eerst sceptisch over fear 3, grotendeels omdat single-player mij het meeste doet en omdat fear 3 te online gericht zou zijn, dat is het nog steeds natuurlijk, maar wat ik heb gezien van de online mp is goed en stukken beter dan eerst, heb er nu wel goed gevoel over qua online mp.
Het is AVP vs left4dead en gears of war, veel co-op spul, of er vs mp komt weet ik niet, maar dat hoeft ook niet voor mij, online co-op heb ik liever.
Deze schaf ik waarschijnlijk voor pc aan, ps3 gebruik ik puur voor single-player games, plus mijn pc is sterker dan mijn ps3.
Graphics zijn aardig goed naar mijn mening, van wat ik heb gezien tenminste, maar game-play is nog steeds het belangrijkste naar mijn mening en dat komt denk ik wel goed.

Het word alleen geen Rage in ieder geval, Rage word de FPS van 2011, let maar op.

ik heb de collectors edition pre-ordered
ik maak me eigelijk nog steeds veel zorgen over de single player
volgens mij is het horror element een beetje weg
ik heb hem alleen pre-ordered omdat ik de tweede deel zo leuk vond en ik wil niet vooroordelen
gelukkig komt die bijna uit hehe..

yoshimitsu schreef:
waar slaat dat op..
nouja za wel aan mij liggen, maar ik denk echt dat dit slecht gaat worden
yoshimitsu schreef:
ik heb de collectors edition pre-ordered

huh?

Pastichio Rocker
Ik ben toch wel benieuwd want ik heb genoten van deel één en (in mindere mate) deel twee. Alleen die graphics en trailers zagen er zo brak uit dat ik maar wacht op de eerste recensies alvorens ik overga tot aankoop.

JustMike schreef:

huh?

wat huh?

jij wou hem toch niet? of toch wel?

avatar van LimeLou
Ziet er stukken anders uit dan de eerste twee F.E.A.R. delen. Minder paranormale horror en meer recht toe recht aan. Niet dat dit heel erg is, ben wel benieuwd naar de nieuwe insteek.

volgens mij gaat deze wel veeel lastiger worden dan de eerste 2 spellen.

avatar van LimeLou
Waarom dat?

Pastichio Rocker
Wel leuk dat de Point Man nu een gezicht heeft. Hopelijk zegt ie ook nog wat in dit spel en is het niet zoals in deel 1 en Becket in deel 2 een stille genieter.