Pandemonium! (1996)

Alternatieve titel: Magical Hoppers

PlayStation / PC / Sega Saturn / N-Gage / Mobile / Apple iOS / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Toys for Bob
Uitgegeven door BMG, Sony, Crystal Dynamics, Bandai, Eidos en Electronic Arts

De hoofdrollen zijn voor Nikki en Fargus. Nikki gebruikt, zonder dat ze het doorheeft, toverkracht die de hele stad vernietigd. Het doel is om naar de wensmachine te gaan, waar je de stad weer heel kan wensen. Kies uit Nikki of Fargus en ren door levels vol met vijanden, stekels en andere obstakels.

Vond het destijds een leuk spel. Mooie omgevingen en graphics. En hoewel je je in 3D werelden begaf speelde het als 2D, waardoor je nooit zelf een hoekje om hoefde. Het level draaide zeg maar om jou heen.

Leuke game..veel jumpen en acrobatiek, vind het wel geinig bedacht. Je vijanden killen door erop te jumpen, muntjes verzamelen en powers verdienen. Ik snap de lage score niet..maar ik vind hem aardig goed.

Ik snap de lage score hier ook niet, ik vond deze game echt heel knap..2D spelend in een 3D wereld. Ik vond Crash Bandicoot maar niets, maar dit was briljant.