Pandemonium! (1996)

N-Gage / PC / PlayStation / Sega Saturn
Platform

Ontwikkeld door Crystal Dynamics
Uitgegeven door BMG

De hoofdrollen zijn voor Nikki en Fargus. Nikki gebruikt zonder dat hij het weet toverkracht die de stad vernietigd. Het doel is om naar de wensmachine te gaan, waar je de stad weer heel kan wensen. Kies uit Nikki of Fargus en ren door levels vol met vijanden, stekels en andere obstakels.

avatar van Hadouken
Vond het destijds een leuk spel. Mooie omgevingen en graphics. En hoewel je je in 3D werelden begaf speelde het als 2D, waardoor je nooit zelf een hoekje om hoefde. Het level draaide zeg maar om jou heen.

gamelord
Leuke game..veel jumpen en acrobatiek, vind het wel geinig bedacht. Je vijanden killen door erop te jumpen, muntjes verzamelen en powers verdienen. Ik snap de lage score niet..maar ik vind hem aardig goed.

Ik snap de lage score hier ook niet, ik vond deze game echt heel knap..2D spelend in een 3D wereld. Ik vond Crash Bandicoot maar niets, maar dit was briljant.