Genewars (1996)

Strategy

Ontwikkeld door Bullfrog

Vroeger werden oorlogen nog uitgevochten met bommen en granaten. Die tijd is voorgoed voorbij sinds de bijzonder vredelievende Ethereals een bezoekje aan ons brachten. Wapens zijn voortaan verboden en af toe komen de Ethereals controleren of de mens niet in zijn oude gewoontes is vervallen. Mensen zijn echter inventief en een nieuw tijdperk van oorlogvoeren breekt aan, het tijdperk van de mutanten. Succesvolle legerleiders hebben de beste mutanten. Aan jou de taak om zoveel mogelijk planten en dieren genetisch met elkaar te mixen om succesvolle 'wapens' te creëren en zo de macht te grijpen op dertig planeten.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.