Wii Party (2010)

Nintendo Wii
Party

Ontwikkeld door Nintendo

Wii Party is een mix van Wii Sports en Mario Party. In plaats van personages uit de Mario-wereld selecteren de spelers hun eigen Mii. Spelers bevinden zich op een reusachtig spelbord waar zoveel mogelijk minigames gewonnen moeten worden om punten te scoren. Alle minigames zijn ook afzonderlijk te spelen via het menu.

avatar van Princess Piranha
Heel vaag dit, hoop niet dat het de vervanger wordt van Mario Party.

avatar van Jim Carrey
Ik denk het niet hoor. Maar het doet me ergens heel veel denken aan Wii Play.

spelfreak
Jim Carrey schreef:
Ik denk het niet hoor. Maar het doet me ergens heel veel denken aan Wii Play.
dat kan een probleem zijn voor dit spel veel mensen denken dat wii play het slechtse spel is voor de wii (en mischien wel een van de slechste van deze generatie)

spelfreak schreef:

Het is ook een beetje jammer dat de spelletjes zo worden uitgemolken.. Ik heb ook zo'n idee dat dit nog niet de laatste Wii............ (Sports, Play) Game is.

spelfreak schreef:

Volgens mij komt Wii Chess met het gemiddelde wat 'ie heeft toch ook wel dicht in de buurt daarvan. (Heeft dan wel maar 4 stemmen, maar de inhoud trekt mij persoonlijk ook niet).

avatar van Cassevis
Sowieso vind ik alle spellen met wii.... al niet leuk

Echt een topspel..

Heel leuk voor het hele gezin..

avatar van Donkerwoud
Tikkeltje zielloze mix van vrolijke spelletjes die je mii-mannetje weer allemaal rare dingen laat doen. Het is leuk omdat je het met meerdere spelers kunt doen, maar niet omdat het nou zulke verheffende gameplay is. Ze laten echt dingen liggen met de mogelijkheden die multiplayer biedt op de wii, en in plaats van innovatie komen ze met uitgemolken concepten.

avatar van Princess Piranha
Ik vind dat ze bij Wii Party toch wel een paar erg leuke dingen hebben bedacht. Met name het verstop spelletje en de bom doorgeven. Wat toch wel vernieuwende gameplay bevatte. (Heb nog nooit een Wii-mote moeten verstoppen bijvoorbeeld )

Verder is er niet veel bijzonders aan inderdaad...

avatar van Jim Carrey
De zoveelste Wii....... (In de Sports/Music/Fit etc. reeks)

Ik blijf ze altijd wel leuk blijven. Het is denk ik een genre waarvan je moet houden. Als je op -en top fanatiek gamer bent en spellen speelt zoals Call of Duty en World of Warcraft zal dit vrij snel af vallen, veel te braaf en te zoet. Terwijl als je wat meer van echte ''spelletjes-games'' houdt, dit al gauwer leuk is. Ik vind het altijd leuk om te doen, ik vermaak me er prima mee. Heel leuk om te spelen met de familie, zonder dat je echt op graffics etc. let. Gewoon weer een geslaagd, in zijn genre, en vermakelijk spelletje.

Ik vind vooral de Bingo en het Avonturenbordspel leuk.

spelfreak
ik speel toch ook CoD en als je er geen maandelijks bedrag voor moest betalen ook WoW maar ik vind dit ook een leuk/gezellig spel maar heb dan ook een nintendo-hart en hou wel van elk genre

ps. je schrijf graPHics verkeers;)

spelfreak schreef:

ps. je schrijf graPHics verkeers;)

Ik zeg ook niet dat het bij iedereen het geval is. Er zijn altijd uitzonderingen. Maar je ziet steeds vaker dat mensen die een XBOX of PS3 super vinden, de Wii verkopen en die spelletjes van de Wii..... reeks saai gaan vinden.

Ps: jij schrijft verkeerD, verkeerd.

avatar van Jim Carrey
Eigenlijk zijn maar beperkte spelletjes leuk om alleen te spelen (misschien bordspeleiland).

De multi-player daarintegen is heel leuk!

avatar van jerom1234
Ik vind dit spel erg leuk, na FIFA 12 staat deze op mijn lijstje!
Er zijn zoveel leuke spelletjes, maar er zitten ook veel saaie, stomme en ingewikkelde spelletjes bij!

Het bordspel had wel uitgebreider mogen zijn, bijv. dat er 5 verschillende waren, want in het begin denk je: He leuk! Op een vulkaan eiland! Er zijn veel obstakels maar het zijn telkens dezelfde!

Zelf vind ik verstoppetje erg leuk! Alleen die wipjes zijn een beetje maf hierbij!

Ook is het spel vrijwel alleen leuk met meer dan 2 personen!

misterwhite
Deze wii game heb ik redelijk wat gespeeld bij mijn familie. Ik vond het opzich altijd we leuk, vaak goed gelachen en er is ook redelijk wat te doen. Maar hetzelfde probleem als de meeste van dit soort spellen: het wordt na een tijdje er saai en ééntonig. Al zelfs is het vrij uitgebreid, je komt vaak dezelfde spelletjes tegen die je daarvoor ook al 10x hebt gespeeld en dus ben je ze vrij snel beu gezien.