Rapid Racer (1997)

PlayStation
Racing

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony

Kies uit één van de speedboten en neem deel aan races of aan het kampioenschap tegen twintig verschillende tegenstanders. Het spel telt zes verschillende parcoursen, waaronder: een strandrace aan de kust van Miami, een race door het hart van de Afrikaanse jungle en een race door de bergen in Canada. Iedere race is zowel vooruit als achteruit te berijden. Door het kampioenschap te winnen verdien je geld waarmee je betere onderdelen voor je boot kan kopen.

gamelord
Aardig spelletje was dit, scheuren over het water waar ik verstomd was van de mooie Afrikaanse Jungle. Dat je je boot kon upgraden was ook leuk bedacht, ook vet was dat het ook echt invloed had op je speedy boot.
Leuke herinneringen aan..3,0*