SOCOM: U.S. Navy SEALs (2002)

PlayStation 2
Action / Shooter

Ontwikkeld door Zipper

Mocht je een carrière als internationale terrorist voor ogen hebben, dan kun je je zinnen beter op een andere loopbaan zetten, want de SEALs zijn in aantocht. Je krijgt de leiding over een groep SEAL-commando's tijdens een serie dodelijke missies, waarin je de wereld moet zien te redden uit de klauwen der terroristen.

avatar van SiSsY bOY
Ik vond dit spel echt legendarisch. Mijn eerste kennismaking met online gaming en daarbij een prachte singelplayer met spraakherkenning. Iedereen zeurt erover dat de spraakherkenning niet goed werkte maar ik kon er altijd goed mee overweg. Mijns inziens echt vernieuwend. Daarom op nummer 1 in mijn top 10

avatar van ReMyTje86
Me eerste online shooter die ik heb gespeeld. het online is was leuk uitgewerkt je kun al die blije kinderen shelden tegen elkaar dat was best grappig om het te horen maar na een tijdje begon het me te vervelen. De singel player optie vond ik vrij weining aan. Het ging om de online mode.

een echte goede klassieker en tevens het beste deel uit de serie.
Heb deze dan ook vaak gespeeld. De leukste missies waren lv 2 en 3.
Lv 2 was in de sneeuw met die huisjes en ergens achterdoor een kleine fabriek. je moest het hele gebied schoonvegen, een deserteur van de vijand naar de Lz leiden en de minutiestapels opblazen....ja was een vet veld deze.
De derde missie was de eerste keer superspannend op het olieplatform, waar je binnen een tijdperiode drie bommen onschadelijk moest maken en daarna de gijzelaars bevrijden.
ook leuk was het veld bij de oude budha-ruine maar verdomd moeilijk.
Heb leuke herrineringen aan deze game.

Beste online tactical shooter online gemaakt!
Ongelofelijk hoe goed die online mode was, mss wel omdat mijn eerste kennis making met online gaming was. Toch blijf ik dit een uniek spel vinden met ongeëvenaarde gameplay! Dit spel geeft het genre tactical-shooter gewoon een nieuwe dimensie. Al de clanwars die ik uitgevochten heb, geschreeuwd, gelachen, ... met de andere clanmates!
Ok, er waren paar dingen die beter konde, zoals de voice chat in de rooms die ontbrak maar het werd allemaal goed gemaakt door het unieke concept dat elke match uit rondes bestond en je maar 1 keer kon spelen daarin. Hierdoor ging je gewoon heel secuur en bedachtzaam spelen!
Classic!