Crystal Caves (1991)

Platform

Ontwikkeld door Apogee
Uitgegeven door Apogee

Mylo Steamwitz, een ruimtevaarder, gaat door het heelal om op verschillende sterren en planeten diamanten te zoeken in de mijnen. Dit gaat echter niet altijd even makkelijk. Mylo komt op zijn zoektocht verschillende monsters tegen die hem proberen tegen te houden. Mylo kan naast kristallen ook ammunitie, pikhouwelen en paddestoelen oppikken die hem speciale krachten geven of bonuspunten opleveren.

avatar van The_CrY
Inmiddels is hier een HD uitgave voor gekomen voor PC. Compleet geremasterd met level editor, extra episodes en de full package. Als ik ooit nog een excuus had om een oude DOS-platformer te spelen, dan was dit het wel.