Madden NFL 11 (2010)

Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / Mobile
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

In Madden NFL 11 neem je wederom deel aan de grootste American Football competitie ter wereld. Het nieuwste deel in de Madden reeks richt zich vooral op het verfijnen van kleine wedstrijddetails. Zo hebben de wide receivers een slimmere AI, waardoor ze bewust zijn van de zijlijnen en de 'first down marker'. Ook komen receivers vaker naar de bal toe als er een verdediger in de buurt komt die op het punt staat de bal te onderscheppen. Daarnaast kunnen verdedigende spelers nu ook in de lucht het gevecht om de bal kunnen aangaan met receivers.

Zijn er nog mensen die hier naar uitkijken?

Dr. Salvador
Kijk jij er na uit?

Mwaaa, niet echt. Weet eigenlijk niet. Heb de serie nooit echt gevolgd.

Dr. Salvador
Dan is dit de kans om aan de serie te beginnen!

Mwaaa, weet niet.

Hier wacht ik op:D Ik vindt Madden 08 nog steeds het beste jaar.

avatar van mnrk
Ik heb de demo binnen gehaald voor de PS3, ik ben benieuwd !

cover ziet er wel vet uit

Ben ooit aan Madden begonnen maar het is verdomd lastig allemaal. Ik ben op zich een groot fan van het American football alleen al die plays ken ik gewoon niet. Het is best irritant om aan een game te beginnen zonder dat je nou weet wat je nou eigenlijk precies doet. Hetzelfde geldt voor zo een seizoen met al die trainingen etc. Het vergt volgens mij gewoon heel veel aandacht voordat je een keer lekker kan gamen. Geduld met dit soort games heb ik dan niet zo dus dan laat je hem al snel links liggen.

Dobbelstenen
Verwijderd iemand nog de stem?

Groeten, Jody Bernal