Vampire: The Masquerade - Redemption (2000)

Macintosh / PC

Ontwikkeld door Nihilistic
Uitgegeven door Activision

Christof is een vampierdoder. Als hij ernstig gewond raakt in een veldslag wordt hij verzorgd door de non Anezka in een klooster in Praag. Hij wordt verliefd op haar maar beseft dat het een onmogelijke liefde is. Hij besluit om de stad schoon te vegen van alle demonische gedrochten maar hij wordt gebeten door een vampier en veranderd er zelf ook in. Hij heeft zijn ziel en zijn geloof verloren en is geworden wat hij altijd haatte. Zijn liefde voor Anezka is echter niet verdwenen.

Mooi spel , heb me erg vermaakt.. beschikte over voldoende cheats^^

Ravnoss
Ja grandioze game, waar ik jaren geleden ook mijn nickname vandaan heb gehaald.

Dr. Salvador
Ik heb hem vroeger gespeeld, en ik kan me die vette intro, nog als de dag van gisteren herrineren, dat die vampier in het begin op het dak springt, en die veldslag ernaar.

Ik vond hem wel heel moeilijk, en snapte er eerlijk gezegt, niet heel veel van toen als 10 jarige, maar ik vond het wel vet, om in die mijn rond te lopen, met al die gemuteerde ratten, en die rare vampiers, met die enge geluidjes.

Ik weet nu wel waarom RPG niet mijn genre is, al die kleine menutjes enz

Maar het gevecht met zon grote Ghoul, met grote slagtanden was wel vet.

En ik heb ook stukjes gespeeld dat je in de moderne wereld was, en in zon club, met allemaal bloed, vond ik toen geweldig!.

En nog zon gedeelte, met allemaal grote zombies in zon grot, was wel vaag allemaal, maar best wel geinig.

Ik had de game me wel totaal anders voorgesteld, ik dacht gewoon simpel hakken enz, maar er kwam wel veel meer bij kijken, daar was ik niet op voorbereid, maar leuk vond ik het best wel allemaal. Maar juist door al die ingewikkelde dingen, vermaakte ik me er niet al te lang mee...