GoldenEye 007 (1997)

Nintendo 64 / Nintendo DS / Nintendo Wii

Ontwikkeld door Rare

Je wordt er op uitgestuurd in een geheime operatie die te maken heeft met de Golden Eye satelliet. De missie begint in de zwaar bewaakte fabrieken voor chemische oorlogsvoering, gelegen aan een dam in de USSR. Schiet je een weg door de 12 interactieve 3D gebieden. Alles is toegestaan in het belang van de internationale veiligheid.

avatar van Mitchel
Dit is gewoon de beste shooter ooit (vind ik dan)!

5 sterren uiteraard!

avatar van Sateck

Erg leuk gemaakt. Ik mis wel dit soort games. Lekkere shooters met een verhaal zonder al te veel groepsvormen. Call of Duty vind ik veel te veel chaos.

Alleen Uncharted kan ik noemen. Hitman ook, maar dat is dan weer erg veel stealth. Verder weinig.

Sateck schreef:

Ben dit wel met je eens! Zijn Wolfenstein The New Colossus en dat deel ervoor niet precies wat je zoekt dan?