Bulletstorm (2011)

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door People Can Fly
Uitgegeven door Electronic Arts

Bulletstorm speelt zich af in de zesentwintigste eeuw. Je kruipt in de huid van Grayson Hunt, een lid van een geheime eenheid genaamd Dead Echo. Hunt wordt op een missie gestuurd om iemand om te leggen die verdacht wordt van een massamoord. Als blijkt dat deze persoon onschuldig is, weigert Hunt de man te doden en wordt hij een voortvluchtige. Uiteindelijk komt hij terecht op een planeet die bevolkt wordt door moordlustige mutanten.

morrie schreef:
Hoe versla je de levelboss in chapter 4 act 2 (maneater prefer tight spots).
Wat een irritant plantje .
Heb die 4 orangje zakken stukgeschoten, schiet als een bezetene op de tentakels, maar nog is ie niet kapot.
Alvast bedankt.

charge shot is de key maar blijf altijd lopen als je hem wilt verslaan op very hard

avatar van R_rodeo
Na een kleine 2 weken het spel in mijn bezit te hebben, kan ik er nog steeds van genieten. Dan heb ik het natuurlijk over de multiplayer. Het is alleen zo ontzettend jammer, dat mensen dit spel zo weinig online spelen. Ik speel op de PS3 en dan kan ik soms niet eens een online match vinden. Zijn er hier ook mensen, die belang hebben om eens een keer, een online match te doen? Zo ja, mijn PSN naam is: reinke_rodeo.

Bedankt voor de aandacht

Ben nu Weedkiller
Blijft een irritante plant.
@r_rodeo.
Zal het onthouden en je eens opzoeken.
Briljante game/

Hoelang is ongeveer de singelplayer?

Best lang. Ik deed er zo'n negen uur over. Dat kan best tellen voor een shooter.

Wassup ! schreef:

Doe je wel lang over niet, op de pc was ik er in 5-6 uur doorheen, daarnaast is er nog online mp dus dat rekt wat meer tijd.

@reinke_rodeo, ik heb de game nu ook voor ps3, dus zal je toevoegen.

AvMerode schreef:

@reinke_rodeo, ik heb de game nu voor ps3, dus zal je toevoegen.

maar dan speel je hem op very easy.
en speedrunnen moet je nooit doen met een game.
Wussup netjes hoor lekker de tijd genomen voor de echte ervaring van bulletstorm.

AvMerode
Nee was gewoon Hard mode dude, ik game al 17 jaar, dus ervaring genoeg en muis+keyboard maakt het wat makkelijker allemaal.

AvMerode schreef:

eve duidelijkheid ben je DUDE niet hoor.
en PC laat me niet lachen alleen exculsief zijn cool op elke consol en de multieplatform is gewoon voor wie het wil spelen.

avatar van LimeLou
Dus alleen exclusives zijn cool?

davidbmaster schreef:
eve duidelijkheid ben je DUDE niet hoor.

Toen je mijn zeep opraapte en voor me bukte piepte je wel anders

davidbmaster
zijn maar je snap me wel gewoon alle ps3 xbox wii en pc hebben coole titels maar we kopen ook multiplatform zijn ook veel coole titels.

Dank je, David.
Heb inderdaad de tijd genomen voor de game uit te spelen. Was dan ook erg bezig met het aantal skillshots te verzamelen.
Maar wat Adrie zegt, kan goed kloppen van de andere kant. Het zou me wel verbazen als je veel skillshots zou verzameld hebben, anders voel ik me echt wel een n00b.
Heb voor het moment 111/131 skillshots ondertussen.

Wassup ! schreef:
Dank je, David.
Heb voor het moment 111/131 skillshots ondertussen.

netjes ik moet erg 2 dan heb ik van SP alle skilshots en 5 in multieplayer.

Pastichio Rocker
Jammer trouwens dat dit spel voor de pc met Games For Windows Live komt. Ik ben best benieuwd en het lijkt me een lollig spel, maar mooi niet dat die GFWL zooi op mijn computer komt. Steam vind ik wel genoeg en First Person Shooters behoor je gewoon op de pc te spelen. Ook de reden dat ik GTA IV heb vermeden. Daar moet je niet alleen GFWL installeren, maar ook nog eens Rukstar Social Club.

Pastichio Rocker schreef:

Leef je nog in de jaren 90? Consoles zijn tegenwoordig ideaal voor shooters. Ik richt met de Xbox360 denk ik scherper dan met de pc+muis. En zonder auto aim en dat soort flauwekul. Als zoiets in een game zit zet ik het standaard uit.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik richt met de Xbox360 denk ik scherper dan met de pc+muis.

In your dreams, buddy. Of je moet al gigantisch ruk zijn met muis + keys.
Ik kwam overigens op Quake 3 Arena op de Dreamcast wel aardig in de buurt, maar de besturing van Q3 op de DC was dan ook behoorlijk snel met een grote learning curve.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik richt met de Xbox360 denk ik scherper dan met de pc+muis.

Nee...

avatar van Evil Eye
Hoe kun jij beter weten hoe hij richt dan hijzelf, waarde vriend?

avatar van PS3G4m3r
Richten is veel preciezer met een muis, dat is gewoon zo.

spelfreak
Is ook zo, het enige probleem imo met de muis is dat het veel TE gevoelig is. maar als je ermee om kan gaan is het inderdaad presiecer

spelfreak schreef:

sensitivity veranderen helpt misschien wel

Glacius schreef:

In your dreams, buddy. Of je moet al gigantisch ruk zijn met muis + keys.

Ik richt echt op de millimeter met de controller, dus dat verschilt niks van de muis. Ik vind muis en toetsenbord sowieso kut spelen tegenwoordig.

avatar van bro
bro
Controler Versus toetsenbord en muis, niks anders dan een kwestie van wat je zelf het meest gewoon bent.

avatar van Mr. Olaf
Had deze nog liggen, gister eens mee begonnen. Aangenaam verrast! Toffe kills maken en na Deus Ex HR te hebben gespeeld geen stealth en takedowns, maar lekker thrashen en schieten.

avatar van Starmaster501
Dit is een erg leuk spelletje! Meest vermakelijke wat ik in mijn collectie heb. Het speelt geweldig en blijft verslavend van begin tot eind.
Multiplayer nu even geprobeerd en is ook vrij lache
Dikke goed voor deze game!

avatar van Dutch-J3ff
Toffe game!!
Lekker hersenloos knallen!!

toffe game met een mooie style, grafisch is hij echt wonderbaarlijk goed, daarnaast is het knallen , knallen en nog eens knallen maar wel met een leuke extra twist erin, zo moet je zo creatief mogelijk iemand om brengen, of met zoveel mogelijk klasse, De Singelplayer was al goed, maar de MP als iemand hem nog speelt is werkelijk van eenzaam hoog niveau

ik heb gelezen dat de single player niet zo lang is..
dus kun je het beste op very hard gaan spelen?

banjo schreef:
ik heb gelezen dat de single player niet zo lang is..
dus kun je het beste op very hard gaan spelen?

De game is niet korter dan 90% van de hedendaagse shooters. Daarvoor moet je 'm dus niet laten liggen, want het is echt een heerlijke en zeer onderschatte shooter.