Mario Superstar Baseball (2005)

Nintendo GameCube
Sports

Ontwikkeld door Namco

In Mario Superstar Baseball wordt sport, zoals in zoveel Mario gerelateerde games, weer met een flinke korrel zout genomen. Je kunt het veld betreden met een keuze uit 32 karakters uit de wereld van Mario. Haal hun beste powershots uit de kast en ga voor de ultieme homerun!

avatar van kArIzMa_TuRk
Dit lijkt mij een enorm leuke spel. Figuren zoals Mario die gaan soft/honkballen.
Té gek!

Is ook een te Gek spel Karizma, ik dacht eerst.......weer een sport. We hadden toch al: Tennis & Golf, maar dit is echt een leuk spel zeker de moeite waard om eens uit te proberen!

avatar van Princess Piranha
Ik had het in de winkel gespeeld een keer. Maar ik bakte er echt niks van! Toch wel leuk gedaan.

Vond je het moeilijk of niet? Ik vond het spel namelijk op het begin ook wel wat lastig.

avatar van Princess Piranha
Ja erg moeilijk, maar denk dat je gewoon even die besturing onder de knie moet krijgen. Zo was het eigenlijk ook bij Strikers.

Heb het spel zelf maar eerlijk gezegd vind ik het leuker dan Golf...

joeri592
is deze zo zeldzaam?ikk dacht, ik schaf hem mischien aan op marktplaats, maar iedereen wilt er 60 a 70 euro voor!!!

avatar van wii
wii
pfoe inderdaad dit spel is over érg duur!