Nail'd (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Techland
Uitgegeven door Deep Silver

In deze arcade stijl off-road racer test je met quads en motoren jouw reflexen op verschillende circuits. Variërend van de sequoia’s in Californie, tot de steile bergwanden van het Yosemite National Park. Je hebt de keuze uit verschillende toernooien waarbij je het opneemt tegen een selectie van computergestuurde concurrenten. Je kunt Nail’d ook met andere gamers spelen om een hoge positie op de leaderboards te bewerkstelligen.

War-Ultima
Call of Juarez: Bound in Blood was geweldig van ontwikkelaar Techland en ik ben de laatste tijd helemaal into arcade racers dus hopelijk gaat dit ook een zeer goede arcade racer worden (zie alleen geen online erbij staan maar heb het opgezocht en er komt wel een online mp voor dit spel).

avatar van codey123
War-Ultima schreef:

Dan corrigeer je dat.

codey123 schreef:

Dan corrigeer je dat.

Pardon next-gen gamer, ik ben geen moderator en het is al een oud bericht dus uiteindelijk kon je het nu zelf gewoon aangeven aan de crew en moderators van gamesmeter of niet ?
Maar zo te zien zal ik die kleine aanpak maar afhandelen.

Dr. Salvador
Ze kunnen beter aan Dead Island werken nu, want ik wil zien of het nog wat wordt!

Scoort vrij redelijk. Tussen 7,5 en 8 gemiddeld.

t.durden schreef:
Scoort vrij redelijk. Tussen 7,5 en 8 gemiddeld.

Het is niks voor niks van ontwikkelaar Techland (Call Of Juarez) dus dat zit wel goed, ik wil dit wel online spelen en dus schaf ik hem wel aan in de winkels of steam maar dat moet nog ff wachten tot hij wat goedkoper is, 35 euro op steam vind ik nog wat te veel voor een racer, NFS:hot pursuit (2010) had ik ook al spijt van voor 50 euro.

Dit lijkt veel op Pure trouwens, het schijnt alleen veel meer over de top te zijn

Dacht eigenlijk dat Pure juist meer op stunten gebaseerd was? Of ben ik weer totaal mis?

Wassup ! schreef:

Er was een stunt mode, nou ja stunt, meer truc's uitvoeren met een quad, daar krijg je dan punten voor.
Voor de rest was het gewoon puur racen.

youtube review

Nail'd gaat echt snel, lijkt wat op burnout en NFS qua snelheid.

Call of Juarez was idd echt een toffe game.

AvMerode
De meningen zijn verdeeld maar dit is voor mij echt een fantastische racer, lekker snel, lijkt totaal niet op pure, lijkt meer op een soort van combo tussen wipeout en motorstorm.
Single-player is goed maar hier kan je lang plezier mee hebben als je dit online gaat spelen, game loopt ook soepel, geen screen teering en geen framerate issues.

RomeX
jellecomicgek72 schreef:

Iets TE fantastisch.

jellecomicgek72 schreef:
Een fantastische racer? En dan een 1,5*?

Tjah er kan veel gebeuren in een maand, op het eerste blik zag het er goed uit qua game-play en structuur totdat je merkt dat het barst van de trial & error, niet speelbaar uiteindelijk, ik merkte het pas na 2 uurtjes spelen zo sloom ben ik blijkbaar (verwerkingsproces gaat langzaam).

Scion
Ik heb deze game ooit meegenomen in de Steam Sale voor nog geen één Euro.
Toch ben ik teleurgesteld over Nail'd. De snelheid zorgt voor een geweldig gevoel. Ook het van van grote hoogtes naar beneden vliegen zorgden voor een grote hoeveelheid adrenaline in mijn lichaam.

Na ongeveer 2 uur had ik het wel gezien. In Nail'd hoef je nooit enige tactiek te gebruiken. Het is gas geven en niks meer. Door de hoge snelheid raak je vaak de controle over je voertuig kwijt en knal je alle kanten op. Daarnaast zijn de banen ontzettend onduidelijk. Vaak is het niet duidelijk waar je nu precies naar toe moet.
Dit is absoluut geen topper. Het heeft te veel tekortkomingen en is ontzettend saai wanneer je het langer als een uur wilt spelen.

avatar van AdrievMer86
Weer zo'n arcade racer die te vermakelijk is.
Ooit gespeeld op Xbox 360 en later op pc.
Nu weer op x360 via SSD externe HDD en ja de performance is nu wel wat beter via externe SSD en nieuwe monitor.
Voor een arcade racer is dit op en top vermaak. Nog steeds prima te spelen.