Toy Story 3 (2010)

Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / Nintendo DS

Ontwikkeld door Avalanche
Uitgegeven door Disney en Namco

Andy, de jongen uit de eerste films, maakt zich klaar om te studeren aan een universiteit. Zijn speelgoed, waaronder Woody en Buzz, wordt naar de zolder verbannen. Uiteindelijk besluit Andy om Woody mee te nemen op zijn universitair avontuur. Terwijl Woody veilig en wel bij zijn eigenaar is, wordt het resterende speelgoed van Andy, en dus ook de vrienden van Woody en Buzz, per ongeluk als vuilnis buiten gezet. Enkele vuilnismannen nemen het speelgoed mee maar op bijzondere wijze belandt al het speelgoed in een kinderdagverblijf. De speeltjes moeten nu proberen te overleven tussen de zorgeloze peuters die niet delicaat omgaan met Andy's speelgoed. Woody trekt op missie om zijn vrienden en Buzz te redden uit hun nieuwe thuis.

jellecomicgek72 schreef:

weet je het zeker? want hannah montana the movie 2 the game komt ook nog uit

alleen deel 1 was wel pittig dus hopelijk wordt deel 2 wat makkelijker.

maar het einde tegen die ROCKER was te vet man.

Dobbelstenen
, Toy Story 3 als film wordt in ieder geval vet!

Natan85
Volwassen reacties weer...

Afijn, mijzelf lijkt de game wel leuk, voor de budgetbak. De Toy story games staan erom bekend om een van de zeldzame goede filmgames te zijn, altijd zeer vermakelijk, en van wat ik heb gezien word ook deze weer erg leuk. Vooral de Sandbox mode lijkt me leuk voor tussendoor. En daarnaast, Woody & Co. hebben nogsteeds een speciaal stuk in mijn hart. Wat een heerlijke films waren dat toch vroeger, en nu nog! Alleen daarom al zou ik hem willen halen. Nostalgie!

Natan85 schreef:
Volwassen reacties weer...

ja dat is zeker volwassen

Mischien haal ik deze ook wel als ie een eurotje of 15 is. Kijk, ikzelf ben opgegroeid met Toy Story. (had echt al het speelgoed van buzz lightear, en woody en die dino Rex) En heb de films vroeger echt 300x gezien als het niet nog meer is. Dus ik kijk zeker uit naar Toy Story 3!

hahaahah nou oke vooruit dan maar,ik kijk ook uit naar toy story 3

(ik wou het eerst niet toegeven )

Dan ben ik toch niet de enigste die uitkijkt hier op GamesMeter naar Toy Story 3.
Het spel blijkt wel toffe platformer te zijn, al ben ik niet zo gekend met het genre. Misschien eens wat voor eens een keertje uit de budgetbak mee te nemen zoals Jelle al zei.

avatar van yoshi
super spel!!! heb het vandaag gaan kopen.ik kon het nog niet direct spelen want ik moest via de psp efkes iets downloaden maar mijn batterijsterkte was te zwak dus moest ik hem opladen en zus en zo.....dan begon ik te spelen.super ervaring!!! je kan met verschillende figuren spelen:woody,soldaatjes.enz....je levels staan getekend in een boek en dat moet je spelen.en het is niet zoals een gewone game met een beetje muziek.nee! het is avontuurlijke muziek en als er iets engs gebeurd dan is het een eng geluidje het is precies een 3d avonturenfilm waarin je aan het spelen bent.een fantastische ervaring.ik heb thuis een ds en psp.dus ik was aan het twijfelen waarop ik het zou kopen maar ik voor psp gekozen omdat het scherm groter is en het is vele intenser!!! mensen die twijfelen om het te kopen.zeker niet doen,het is een super spel.

avatar van Bahamut Zero
jellecomicgek72 schreef:
Jaja, dit wordt de beste game van 2010!

Ga je dit nu bij elke kindergame zeggen ofzo

blackhawk500
Toy Story ? VET !!!!! DEZE GA IK ZEKER HALEN !!!!!!!

Ja, ik ook maar alleen voor 15 euro ongeveer. Deze game kan nog best goed gaan worden. De vorige Toy Story games waren ook altijd erg leuk.

blackhawk500
Haha, dat van mij was sarcastisch.

Voor de geïnteresseerde mensen onder ons die dit spel willen spelen op de PlayStation 3 van Sony hebben als exclusieve bonus dat ze met Zurg aan de slag kunnen gaan. Leuk extraatje.

avatar van Bahamut Zero
Wassup ! schreef:

Vet, morgen meteen een PS3 aanschaffen!

avatar van Mafurios
Toy story is echt top maar deze game is zeer zwak in vergelijking met deel 2, hier gooi met balletjes en in deel 2 had je de lazer op de arm van buzz verder had je echte omgevingen en liep je niet constant rond in een speelgoeddoos alle missies/mini games in dit deel vond ik ook niet echt boeiend. Die zurg hoort toch een vijand te zijn hij was de eindbaas in deel 1 maar hier geeft hij ergens in het begin een missie om een laser gun te halen dat geef je toch niet zomaar aan je aartsvijand en waarom proberen zijn hulpjes je alsnog tegen te houden?

Ik zou nog wel een keer een remake vaal deel 2 willen zien.

Dobbelstenen
Wat ik net heb gezien van Toy Story 3 is een soort platformer met Ratchet and Clank stijl. Ziet er niet zo geslaagd uit. Hmm.. deze week ga ik de film maar eens in de bioscoop checken.

Ik heb trouwens maar 2 minuten aan gameplay gezien dus verbeter me als ik geheel fout zit.

avatar van gamesz
Mag je hier eigenlijk ook games aanbieden? Heb deze game, erg leuke game ook, vooral voor een toy story fan als ik (je kan het verhaal van TS3 spelen en er is ook een vrije speel wereld), maar toch op het jongere publiek gericht dus vandaar dat ik em alweer verkoop.. Stuur een PM als je interesse hebt..

Ja, mag in het verkoop-topic.

avatar van Princess Piranha
Heeft dit spel nou trouwens wel, of geen multiplayer?

Nee, alleen singleplayer.

avatar van gamesz
Mooi, heb t forum topic gevonden, thx jelle.

Ik vind dit een verassend leuk spel! Ik vind het echter wel jammer dat er geen Engelse taaloptie is.

stuntman_jasper schreef:

verander gewoon bij de opties van nederlands naar engels....op de ps3 bedoel ik dan.

avatar van Dark Lord Andrew
Hoe is het nou om te spelen als zurg

Taken

Jij hebt de game zo te zien niet erg lang gespeeld in de video game lavel is Zurg de eindbaas en ook kan je gewoon met de laser van Buzz schieten

Zef heb ik de game niet echt gespeeld maar mijn vriendin heeft de game uitgespeeld dus ik heb alles ongeveer 10x gezien

avatar van jerom1234
Ik word gek van dat level bij die Dolly!
In Woody's Western vind ik het wel leuk, alles vrijgespeeld, alleen moet ik nu een gast door een cactus schieten, dat deed ik en er gebeurt helemaal NIKS NIKS NIKS!

avatar van creepy_one
de sfeer van deze hele game is gezellig je hebt het gevoel alsof je er echt mee speelt
en het liedje bij het bordspel vind ik geweldig het raakt me altijd weer als soms heb ik hem na het spelen gewoon de hele dag in mijn hoofd
de controls waren fijn echt alles van de film zat hier ook in
ik vind dit spel uniek
en de films zijn ook zo goed

dikke welverdiende 5*****

avatar van TonyTHorror
In principe is dit hoe een kids game behoort te zijn. Verschilt eigenlijk maar weinig met Toy Story 2 (1999) , waar ik nog altijd een zwak voor heb. Leuke toevoeging is de mogelijkheid om je eigen stad een beetje onder handen te nemen en in rond te neuzen. Jammer dat hij automatisch op NL-talig kwam te staan dankzij m'n xbox. Waardeloze voice acting, dat leren we hier echt nooit hé..

Platform stukken zijn prima en werken af en toe verrassend verfrissend en bovendien creatief. Niettemin zijn er ook genoeg stukken die erg repetitief zijn. Flink wisselvallig dus. Al met al wel erg vermakelijk en qua speelduur ook dik in orde dankzij de mogelijkheid om je tijd zomaar te verliezen in allerlei randzaken.