Gears of War 3 (2011)

Xbox 360

Ontwikkeld door Epic
Uitgegeven door Microsoft

In Gears of War 3 vechten gamers door in de rol van Marcus Fenix, oorlogsheld en leider van Delta Squad. Anderhalf jaar na de val van de laatste stad der mensen woedt de oorlog tegen de Locusts nog door. Intussen wordt de planeet van binnenuit, diep onder het oppervlak, geïnfecteerd door een nieuwe bedreiging. Overlevenden zijn her en der verspreid, de samenleving ligt aan duigen en de tijd dringt voor Marcus en zijn team, die vechten om de mensheid te redden.

avatar van bettafish14
Btw heefr gow maar 49 stemmen voor zo prachtspel??

Dit spel zou toch gratis verkrijgbaar zijn voor Live gebruikers?
Ik zie hem nog steeds niet..

MikeMannuh
Gears of War 3: 16 juli 2015- 31 juli 2015

Oke mooi.. ik zat er al op te wachten.
Welk deel vinden jullie het beste van Gears of war?

avatar van solidKevin
Deel 1 is qua sfeer en verhaal absoluut het beste. Het tweede en derde deel verbeterde de gameplay maar waren beide iets te bombastisch. Ze zijn echter allemaal heel vermakelijk en zeker de moeite waard.