Uplink: Hacker Elite (2001)

Alternatieve titel: Uplink: Trust is a Weakness

Macintosh / PC
Simulation / RPG

Ontwikkeld door Introversion
Uitgegeven door Introversion en Ambrosia

De Uplink Corporation rekruteert de beste hackers ter wereld en betaald grof geld om deze elite hackers voor zich te winnen. Als vers rekruut is het jouw taak om je op te werken binnen het bedrijf. Door de kleine jobs aan te nemen en succesvol te volbrengen kom je in aanmerking voor steeds beter betaalde, moeilijkere jobs en nieuwe hacking-tools. Jobs verschillen van het modden of saboteren van computers van de concurrentie, tot het traceren van andere hackers. Je zult je beste tools en hacker-skills nodig hebben om de top, de Hacker Elite, te bereiken.