Unbound Saga (2009)

PlayStation Portable / Xbox 360
Fighting

Ontwikkeld door Vogster

In Unbound Saga moeten Rick Ajax en Lori Machete samen op zoek gaan naar 'The Maker' die de wereld heeft gemaakt. Ajax gelooft dat hij gevangen zit in een strip en hij moet The Maker vinden om te ontsnappen. The Maker is echter in staat om monsters en andere nieuwe gevaren te tekenen om zo te verhinderen dat Rick en Lori hun doel bereiken. Je hebt de mogelijkheid om te schakelen tussen Rick en Lori. Beide helden beschikken over een unieke vechtstijl en hebben verschillende vaardigheden die kunnen worden vrijgespeeld.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.