Shrek Forever After (2010)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door XPEC en Griptonite
Uitgegeven door Activision

Spel naar aanleiding van de gelijknamige animatiefilm. Shrek is niet langer die ruige ogre, maar een gefatsoeneerde man van de familie. Hij maakt dorpelingen niet langer bang en zet handtekeningen op hooivorken. Dat is niet bepaald het leven dat Shrek voor ogen had. Shrek laat zich beetnemen, en tekent een pact met Rumpelstiltskin. Plotseling is Shrek in een alternatieve versie van Far Far Away waar er gejaagd wordt op ogres, Rumplestiltskin koning is, Donkey verdomde slim is en Lord Farquaad nog leeft. Ondertussen is Puss in Boots een luie dikzak geworden en zitten er jagers achter Fiona aan. In deze alternatieve wereld hebben Shrek en Fiona elkaar zelfs nooit ontmoet. Het is aan Shrek om al dit kwaad ongedaan te maken.

avatar van De Dre
0,5
Van de week heeft mijn neefje van 5 jaar het spel gespeeld.
Die was er snel mee klaar.

Volgens mij hebben ze snel een spel verzonnen en in elkaar gegooid.
Grafisch is het een lachertje, versturing waardeloos.

Het hele spel is nog geen euro waard.
Zelfs het downloaden niet waard.

avatar van Miss.Blonde
Jahoor, het spel heeft nog maar 5 stemmen en staat al in de flop 100. Dan kan je het ook echt een flop noemen, maar niet heus.